کد خبر : 1309212 | 16 اسفند 1394 ساعت 14:39 | 56K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت کاردوسو به جمع شاگردان قلعه نویی

ترکیب تراکتورسازی برای مصاف با پرسپولیس

ترکیب اصلی تراکتورسازان برای مصاف حساس و سرنوشت ساز با پرسپولیس اعلام شد.

ترکیب تراکتورسازی برای مصاف با پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی برای بازی امروز برابر پرسپولیس تصمیم گرفت از این 11 نفر در ترکیب اصلی اش سود ببرد تا با کمترین تغییر ممکن نسبت به دو بازی با الجزیره شاگردانش را به میدان بفرستد.

درون دروازه محمدرضا اخباری طبق روال هفته های گذشته انتخاب اصلی بود تا امید اول تبریزی ها برای بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل مهاجمان خطرناک میزبان باشد.

در خط دفاع شجاع خلیل زاده و کارلوس کاردوسو زوج مرکزی را تشکیل می دهند تا خالد شفیعی بعد از مدت ها روی نیمکت بنشیند. سعید آقایی هم همچنان دفاع چپ خواهد بود ضمن این که محمد ایران پوریان هم در دفاع راست به میدان خواهد رفت.

زوج کیانی و سینا عشوری هافبک تدافعی های تراکتورسازی خواهند بود تا با قدرت دوندگی و جنگندگی مانع بازیسازی هافبک های پرسپولیس باشند.

مثلث سروش رفیعی ، بختیار رحمانی و آگوستو سزار به عنوان نفرات تهاجمی به عنوان وینگر چپ و راست و هافبک نفوذی به میدان خواهند رفت  تا نوک حمله تراکتور یعنی فرزاد حاتمی را در امر گلزنی کمک کنند.

این ترکیب در حالی برای بازی با پرسپولیس انتخاب شده که قلعه نویی روی نیمکت ستاره های پرشماری در اختیار دارد که می توانند در نیمه دوم به میدان رفته و برای پرسپولیسی ها دردسرساز شوند از جمله آلویس نانگ، مهدی شریفی، شاهین ثاقبی، علی حمودی و خالد شفیعی.

ترکیب 11 نفره تراکتورسازی در بازی امروز به این شرح است:«محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار و فرزاد حاتمی».

دیدگاه‌ها