کد خبر : 1310110 | 19 اسفند 1394 ساعت 21:37 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دورتموند - تاتنهام

آلمان ها و انگلیسی ها بار دیگر جدالی نفس گیر در یک رقابت اروپایی مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد.

پیش بازی دورتموند - تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فرداشب در وستفالن از تاتنهام پذیرایی می کند تا احتمالا یکی از زیباترین دیدارهای این مرحله از رقابت های لیگ اروپا خلق شود.

دورتموند

چهار پیروزی و یک تساوی آن هم مقابل بایرن مونیخ، آمار توماس توخل در پنج دیدار اخیر دورتموند است. این آمار به خوبی وضعیت خوب زردهای وستفالن را نشان می دهد. دورتموند با توخل همچنان در مسیر پیشرفت است و پتانسیل های بالایی از خود نشان می دهد. دورتموند مقابل بایرن مونیخ جدالی نزدیک برگزار کرد تا نشان دهد رفته فته در حال نزدیک شدن به استانداردهای تیم در اوج یورگن کلوپ است.
اوبامیانگ و مارکو رویس همچنان مهم ترین سلاح های توخل در فصل جاری محسوب می شوند. آمار دورتموند در وستفالن خیره کننده است. آن ها در فصل جاری تنها در یک بازی در این ورزشگاه شکست خورده اند که آن هم یک دیدار تشریفاتی در دور آخر مرحله گروهی لیگ اروپا بوده است. سوکراتیس، تنها مصدوم دورتموند در دیدار مقابل تاتنهام است.

تاتنهام

تیم دوست داشتنی مائوریتسیو پوچتینو، عملکردی فراتر از حد انتظار در فصل جاری داشته است. آن ها همچنان از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های لیگ برتر هستند و قصد دارند در لیگ اروپا نیز شایستگی های خود را نشان دهند. تاتنهام با بدشانسی در آخرین دیدار خود نتوانست از سد آرسنال عبور کند با این حال سرمربی این تیم معتقد است که رویکرد تیم در لیگ اروپا تفاوتی با رقابت های لیگ برتر ندارد.
فرتونگن و کلینتون نیجه، مصدومان تاتنهام هستند و دله آلی نیز برای این دیدار محروم است. هری کین و اریکسن، مهم ترین سلاح های پوچتینو در دیدار مقابل تاتنهام خواهد بود. تاتنهام امیدوار است تا دست پر از وستفالن به خانه بازگردد و آن گاه در دیدار برگشت کار را برای شاگردان توخل دشوار کند.


1096142

دیدگاه‌ها