کد خبر : 1310284 | 20 اسفند 1394 ساعت 18:54 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیداری که موقعیت ندادیم را باختیم

کمالوند: تا قرن بعد گل اینچنینی نمی بینیم

سرمربی گسترشی ها می گویند ما روی بهترین و مخملی ترین زمین ایران تمرین می کنیم اما به اینجا می آییم و باید روی این زمین خراب بازی کنیم.

کمالوند: تا قرن بعد گل اینچنینی نمی بینیم
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در پایان بازی تیمش در برابر نفت در نشست مطبوعاتی گفت: اتفاقی که افتاد هر صد سال یک بار در فوتبال رخ می دهد و در دهه 1300 هم این اتفاق و این نوع گل خوردن برای ما رخ داد، که آن هم به دلیل وضعیت بد زمین است، وقتی بازیکنمان پاس رو به عقب می دهد و توپ 5 بار پله می کند دیگر نمی توان کاری کرد.

او ادامه داد: مرتضی اسدی توپ را پاس داد و نوشی صوفیانی نتوانست توپ را دور کند، من از هیچکدام از بازیکنانم ناراضی نیستم، ما روی بهترین و مخملی ترین زمین ایران تمرین می کنیم اما به اینجا می آییم و باید روی این زمین خراب بازی کنیم.

کمالوند در ادامه گفت: ما ابتدا باید زیرساخت های فوتبال را درست کنیم و بعد در رابطه با فوتبال حرفه ای حرف بزنی، ما وقتی زمین بازی نداریم چرا باید از فوتبال حرفه ای حرف بزنیم؟

وی در ادامه گفت: ما دیداری را باختیم که در آن موقعیت گل به بازیکنان حریف ندادیم، مهاجمان ما نتوانستند در این بازی خوب کار کنند، اگر توپ سیدصالحی گل می شد ما بازی را می بردیم، البته من بازیکنان خودم را مواخذه نمی کنم بلکه زمین را مواخذه می کنم!

دیدگاه‌ها