کد خبر : 1313520 | 10 فروردين 1395 ساعت 19:01 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

شب پرهیجان دیدارهای ملی در اروپا و آمریکا

دوئل ستاره ها از مونیخ تا کوردوبا

پس از مدت ها، امشب تنور رقابت های ملی در سراسر دنیا داغ خواهد بود.

دوئل ستاره ها از مونیخ تا کوردوبا
به گزارش "ورزش سه"، امشب در سراسر دنیا رقابت های ملی حساسی برگزار می شود که می تواند در آستانه رقابت های یورو 2016 و کوپا آمریکای 2016، از هم اکنون تنور رقابت های ملی را داغ کند. علاوه بر دیدارهای دوستانه در سراسر اروپا، بامداد فردا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نیز در منطقه آمریکای جنوبی، دیدارهای سرنوشت سازی برگزار خواهد شد.


1076311

دیدارهای دوستانه امشب فوتبال اروپا با مسائل غیر فوتبالی زیادی گره خورده است. مسائلی که حال و هوایی متفاوت به بسیاری از دیدارها خواهد بخشید.

در مهم ترین دیدار دوستانه امشب در اروپا، دو رقیب همیشه جدی یعنی ایتالیا و آلمان (پیش بازی) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که در آستانه رقابت های یورو می تواند حائز اهمیت باشد. شکست تلخ آلمان ها مقابل انگلیس، می تواند دیدار امشب مقابل ایتالیا را تماشایی تر کند. شاگردان کونته مقابل اسپانیا نمایش خوبی داشتند و بار دیگر هواداران لاجوردی پوشان را در سراسر دنیا امیدوار کرده اند. بسیاری از کارشناسان از آلمان و ایتالیا به عنوان دو مدعی بسیار جدی کسب عنوان قهرمانی رقابت های یورو 2016 نام می برند.


1098627


در دومین دیدار بزرگ امشب، انگلیس در دیداری جذاب در ومبلی به مصاف هلند (پیش بازی) خواهد رفت. دیداری که مطمئنا بار دیگر تحت تاثیر مرگ یوهان کرویف، اسطوره ابدی فوتبال دنیا، خواهد بود. انگلیس در دیدار امشب این فرصت را دارد تا بار دیگر نشان دهد می تواند از مدعیان جدی قهرمانی در رقابت های یورو محسوب شود.

سومین دیدار دوستانه مهم امشب در اروپا میان فرانسه و روسیه (پیش بازی) در پاریس خواهد بود. دیداری که اولین بازگشت فرانسه پس از شب خونین حملات تروسیتی پاریس، به استادو فرانس به حساب می آید. دیدار فرانسه مقابل روسیه پس از حملات تروریستی بروکسل، تحت تدابیر امنیتی کم سابقه ای برگزار خواهد شد.


1098500


دیگر دیدار مهم امشب میان پرتغال و بلژیک خواهد بود. دیداری که باز هم رنگ و بویی فراتر از فوتبال به خود گرفته است. این اولین مصاف بلژیکی ها پس از حملات تروریستی هفته گذشته است و مطمئنا حال و هوای خاصی بر این دیدار نیز حکم فرما خواهد بود.

بامداد فردا نیز دو دیدار حساس در منطقه آمریکای جنوبی در راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه برگزار خواهد شد. مهم ترین بازی جدال برزیل در خارج از خانه مقابل پاراگوئه (پیش بازی) است. دو تیم هم امتیاز در جدول رده بندی، چاره ای جز رسیدن به پیروزی ندارند. غیبت نیمار مهم ترین دغدغه برزیلی ها در دیدار بامداد فردا خواهد بود.


1031393


آرژانتین و بولیوی (پیش بازی) دیگر دیدار مهم آمریکای جنوبی را برگزار می کنند. دیداری که البته برای آرژانتین ها روی کاغذ ساده خواهد بود. روحیه شاگردان تاتا مارتینو پس از غلبه بر شیلی افزایش یافته و بعید است آن ها مشکل خاصی برای غلبه بر بولیوی بحران زده داشته باشند.

دیدگاه‌ها