کد خبر : 1314964 | 17 فروردين 1395 ساعت 13:59 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سابق یک بار دیگر در تیم ملی والیبال

علیرضا نادی برای حضور مجدد در تیم ملی با مسولان صحبت هایی کرده است و اعتقاد دارد برایش حضور مهم هست، حالا یا به عنوان بازیکن یا مربی.

کاپیتان سابق یک بار دیگر در تیم ملی والیبال
به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال با حضور رائول لوزانو آرژانتینی پیگیری می شود و بازیکنان با انگیزه بسیار بالا کار خود را دنبال می کنند چرا که بیست و هفتم ماه جاری اسامی قطعی تیم اعلام می شود. اتفاق مهم در این تمرینات درخواست حضور مجدد علیرضا نادی در اردوی تیم ملی است. او که به دلیل مصدومیت مدت ها از میادین به دور بود حالا احساس آمادگی می کند و قصد دارد یک بار دیگر شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی امتحان کند.

او در این باره می گوید:« صحبت‌هایی را با مسئولان انجام داده‌ام تا اگر شرایط فراهم شود بتوانم تیم ملی را در مسابقات پیش‌رو همراهی کنم، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. از طرفی من آدمی نیستم که بخواهم با جار و جنجال حرفم را به کرسی بنشانم، بلکه در کمال ادب و آرامش درخواستم را مطرح می‌کنم و توقع دارم که مسئولان هم به صحبت‌هایم احترام بگذارند.»

او در مورد موقعیت پیشنهادی اش برای حضور در تیم ملی گفت:« درخواست من مبنی بر این بود که به عنوان بازیکن به اردوها اضافه شوم. می‌دانم مربیانی که در اردوها حضور دارند هم به درخواست مسئولان به آنجا رفته‌اند و حالا هم با توجه به اینکه من مدرک مربیگری هم دارم اگر با من هم تماس بگیرند حاضرم در خدمت تیم ملی باشم. حضور به عنوان مربی یا بازیکن برایم فرقی نمی‌کند و تنها می‌خواهم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.»

دیدگاه‌ها