کد خبر : 1315404 | 19 فروردين 1395 ساعت 08:58 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دورتموند - لیورپول

دو تیم بروسیا دورتموند و لیورپول،‌امشب در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی دورتموند - لیورپول
به گزارش "ورزش سه"،‌ یورگن کلوپ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف تیم سابقش برود و همین موضوع حساسیت این بازی را به اوج می‌رساند.

دورتموند

شاگردان توماس توخل فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند و شانه با شانه بایرن در حال  پیشروی هستند. همچنین در 5 بازی اخیر نیز آنها 5 پیروزی کسب کرده اند و بسیار آماده ظاهر شده اند. دورتموند در خانه میزبان مربی سابق خود خواهد بود و این تقابل اهمیت و هیجان بسیار بالایی خواهد داشت. کلوپ خود در زمان حضور در دورتموند، در 155 بازی در وستفالن،96 پیروزی به دست آورده بود و حال باید مقابل غولی قرار بگیرد که خود به وجود آورده است. پیر امریک اوبامیانگ در فرم بسیار خوبی قرار دارد و بهترین گلزن لیگ اروپا تا به اینجای کار و امید اول توخل در تقابل با لیورپول است. حضور ایلکای گوندوگان در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ فصل پرفراز و نشیبی را سپری کرده اند و در لیگ برتر شانسی برای کسب سهمیه ندارند. از همین رو،‌ لیگ اروپا آخرین فرصت آنها برای کسب سهمیه اروپاست و از همین رو، انتظار می‌رود لیورپول تمام توان خود را برای این دو دیدار رفت و برگشت به کار بگیرد. دو تیم تا به حال 3 بار در بازی‌های رسمی به مصاف یکدیگر رفتند که 2 پیروزی سهم لیورپول بوده و یک تساوی نیز به ثبت رسیده است. همچنین دورتموند تا به حال موفق به گلزنی مقابل لک لک ها نشده است و این موضوع انگیزه زیادی در بازیکنان آنها به وجود خواهد آورد.کلوپ برای این بازی،‌جو آلن،‌گومز و اینگز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی:

1100598

دیدگاه‌ها