کد خبر : 1318309 | 29 فروردين 1395 ساعت 13:35 | 97.9K بازدید | 1 دیدگاه

مسی: مقصد بعدی ام یک تیم مشخص است

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا عنوان کرد که در پایان فوتبالش که به آرژانتین بازخواهد گشت،‌فقط یک باشگاه است که در آن توپ خواهد زد.

مسی: مقصد بعدی ام یک تیم مشخص است
به گزارش "ورزش سه"،‌مسی در تیم نولز اولد بویز در کودکی توپ زده و در آکادمی این تیم رشد کرده و سپس در نوجوانی راهی بارسلونا و لاماسیا شده است. حال او عنوان کرد که اگر به آرژانتین بازگردد،‌فقط برای این باشگاه توپ می‌زند.

او گفت:" اگر فردا به آرژانتین بازگردم که این کار را دوست دارم،‌باشگاهی که برایش بازی خواهم کرد،‌نولز خواهد بود.همانطور که قبلا گفته ام،‌مشخص نیست که چه روزی این اتفاق می‌افتد، یا اتفاق می‌افتد یا نه. به نظرم اگر بخواهد رخ دهد،‌چند سال بعد خواهد بود. واقعیت این است که نمی‌دانم فردا چه اتفاقی می‌افتد بنابراین نمی‌توانم قولی برای بازگشت بدهم. ولی بله،‌ می‌توانم حتم بدهم که دوست دارم در لیگ آرژانتین برای نولز بازی کنم ولی به خیلی چیزها بستگی دارد."

مسی درباره عطشش برای رکورد شکنی گفت:" واقعیت این است که به این چیزها فکر نمی‌کنم. از رخ دادنش خوشحال می‌شوم و باعث می‌شود چیزهای خوبی راجع به من گفته شود ولی همانور که قبلا گفتم،‌تمرکز من لذت بردن از چیزهایی است که دوست دارم مثل فوتبال."

دیدگاه‌ها