کد خبر : 1319950 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 12:35 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

سابقه نداشته نیم فصل دو کارت زرد گرفته باشم

آل‌نعمه: محمدی زمین را شوت کرد اخراج شدم

دفاع وسط پدیده مشهد عملکرد داوری در دیدار دیروز با راه‌آهن را افتضاح خطاب می‌کند.

آل‌نعمه: محمدی زمین را شوت کرد اخراج شدم
احمد آل‌نعمه در مورد شکست مقابل راه‌آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: درست است که ما در نیمه اول بازی گل خوردیم اما مالکیت توپ دست ما بود و موقعیت هم داشتیم ما در یک نیمه 7، 8 کرنر زدیم ولی اگر تا آخر 11 نفره باقی می‌ماندیم قطعا روند بازی عوض می‌شد اما داوری واقعا به ضررمان بود.

او در مورد صحنه پنالتی و اخراجش ادامه داد: داوری واقعا تمرکز ندشت. در حالی که ما با داوری همکاری داشتیم مثلا در یکی، دو صحنه داور باید برای تیم حریف کرنر می‌گرفت اما ندید و کاپیتان ما حسین بادامکی رفت این موضوع را به داور گفت نه خود داور و نه کمک‌هایش قضاوت مناسبی نداشتند. شما صحنه‌هایی که آفساید نبود را آفساید می‌گرفتند و بالعکس.  تیم داوری خیلی ضعیف بود... اصلا فاجعه بود در صحنه پنالتی که من اخراج شدم فکر کنم مهرداد محمدی  زمین را شوت کرد من هم پایم به زمین گیر کرد و هیچ کس به کس دیگری برخورد نداشت.

دفاع پدیده که در یک نیم فصل 2 کارت قرمز گرفته در این‌‌باره می‌گوید: در بازی با ملوان داوری اعتقاد داشت من اعتراض کرده‌ام و ا خراجم کرد سابقه نداشته در یک نیم فصل 2 کارت قرمز بگیرم و یادم نمی‌آید در 11، 12 سال اخیر این اتفاق افتاده باشد در این سال‌ها شاید یکبار اخراج شده بودم من نمی‌دانم امسال که 2 بار کارت قرمز گرفتم.

آل‌نعمه در پایان در مورد اینکه پدیده برای بازی تا انتهای لیگ انگیزه دارد یا خیر پاسخ داد: ما باید همین بازی با راه‌آهن را هم می‌بردیم اگر این دیدار را می‌بردیم شرایطمان خیلی بهتر می‌شد اگر می‌بردیم با ذوب‌آهن که اتفاق این هفته هم با آنها بازی داریم هم امتیاز می‌شویم چون سایپا هم باخته بود و فرصت خوبی بود درست است که خستگی هست اما انگیزه‌مان بالاست درست است که شانس کسب سهمیه را از دست دادیم ولی به هر حال بازیکنان حرفه‌ای هستیم و انگیزه داریم باید در 3 بازی آینده نتایج لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها