کد خبر : 1319987 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 15:00 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

بسیج عمومی برای آقای گل کردن سوارز(عکس)

بارسلونا 5 بازی دیگر تا انتهای فصل پیش رو دارد و به عنوان صدرنشین، شانس اول قهرمانی لالیگا محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، 4 بازی در لالیگا و یک فینال کوپا دل ری، تنها بازی های باقیمانده بارسا تا انتهای فصل هستند. اما قهرمانی در لالیگا و کوپا، تنها اهداف آبی اناری ها محسوب نمی شود چه آنها قصد دارند هرطور که شده لوئیس سوارز را نیز آقای گل لالیگا کنند.
سوارز که تا پیش از بازی با دپورتیوو، 5 گل با رونالدوی 31 گله فاصله داشت، با زدن 4 گل به دپور و عدم توفیق رونالدو در گلزنی به ویارئال، حالا خود را در یک قدمی نابغه پرتغالی رئال می بیند. امشب بارسا در زمین خود میزبان خیخون است و رئال نیز به خانه رایو می رود؛ در حالیکه رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

این بهترین فرصت برای ستاره اروگوئه ای است تا با زدن حداقل یک گل به خیخون قعر جدولی، خود را به رونالدو برساند. تیتر یک امروز موندودپورتیوو هم به تلاش بارسا برای پیروزی بر خیخون در مسیر قهرمانی اشاره دارد و هم به انگیزه بالای بارسایی ها برای آقای گل کردن سوارز که به نوعی نشان می دهد در جبهه بارسلونا بسیجی عمومی برای این دو هدف صورت گرفته است.


1104209

در حال حاضر رونالدو با 31 گل زده و کسب 62 امتیاز بصورت مشترک با ژوناس(مهاجم بنفیکا)، در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ های معتبر اروپایی قرار دارد و شانس اول کفش طلا محسوب می شود. این دو بازیکن را گونزالو هیگواین و لوئیس سوارز تعقیب می کنند. با اوجگیری دوباره سوارز می توان پیبش بینی کرد که جدال برای تصاحب کفش طلای اروپا، تا هفته آخر با حساسیتی بالا ادامه داشته باشد. سوارز دو فصل پیش با 31 گل زده بصورت مشترک با رونالدو این عنوان را کسب کرده بود.


1104212

دیدگاه‌ها