کد خبر : 1320619 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 16:00 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ال موندو

ترس فیگو از آینده زیدان در رئال مادرید

لوئیس فیگو از این بیم دارد که در صورت ناکامی رئال در کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری، زیدان نیز همچون آنچلوتی از کار برکنار شود.

ترس فیگو از آینده زیدان در رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، زیدان نزدیک به 4 ماه است که جانشین بنیتس در رئال شده و توانسته این تیم را از وضعیت نه چندان خوب دوران بنیتس به ثبات مطلوبی برساند. رئال در لالیگا 1  امتیاز از بارسلونا فاصله دارد و در لیگ قهرمانان نیز به نیمه نهایی رسیده و فردا باید در زمین سیتی به میدان برود. بسیاری معتقدند که نمایش های خوب رئال با مربیگری زیدان، باید باعث شود تا فلورنتینو پرز، اسطوره فرانسوی را روی نیمکت رئال حفظ کند.

لوئیس فیگو که 4 فصل با زیدان در رئال هم تیمی بود، در همین رابطه به ال موندو گفت:" از اینکه زیدان مربی رئال است بسیار خوشحالم؛ چه به عنوان دوست و چه به عنوان هم تیمی سابق. او شخصیتی خجالتی اما بسیار بسیار صادق است. زیدان یک حرفه ای به تمام معناست. او برای من، دوستی بسیار خوب و برای رئال یک سمبل محسوب می شود.

اینکه او مربی رئال شده، یک پروسه کاملا طبیعی است. او همیشه دوست داشت مربی بشود. امیدوارم زیدان برای سال ها مربی رئال باشد اما مشکل اینجاست که وضعیت مربیان در رئال بسیار متزلزل است. بیم این را دارم که اگر رئال امسال فاتح جامی نشود، زیدان نیز برکنار شود. در رئال، مربیان زیادی برکنار شده اند و همه چیز بستگی به نتایج دارد."

دیدگاه‌ها