کد خبر : 1321448 | 09 اردیبهشت 1395 ساعت 20:47 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

با 4 جوان پرسپولیس را بردیم

منصوریان: نمی‌دانم گل آفساید بود یا نه

سرمربی نفتی ها می گوید نمی توانیم بگوییم مالکیت این بازی با ما بود، چون پرسپولیسی ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما تیم نفت در این بازی حرفه ای بازی کرد و در نهایت توانست پیروز میدان شود.

منصوریان: نمی‌دانم گل آفساید بود یا نه
به گزارش "ورزش سه"، علی رضا منصوریان پس از بازی تیمش در برابر پرسپولیس گفت: بازی جذابی را شاهد بودیم و همه از آن لذت بردند، ما می دانستیم که در این بازی باید رابطه بین مسلمان و احمدزاده را قطع کنیم و به بهترین نحو این کار را کردیم و از نظر هجومی آنها را خنثی کردیم.

او ادامه داد: نمی توانیم بگوییم مالکیت این بازی با ما بود، چون پرسپولیسی ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما تیم نفت در این بازی حرفه ای بازی کرد، به بهترین نحو بازی را اداره کرد و در نهایت توانست یک پیروزی فوق العاده به دست بیاورد.

سرمربی نفتی ها در ادامه گفت: به هواداران تبریک می گوییم، آنها به خوبی از تیمشان حمایت کردند و فکر می کنم یک بازی خوب و جوانمردانه نیز تماشا کردند، ما در این بازی فقط به فکر سهمیه بودیم و به امید خدا در دو هفته آینده با 4 یا 6 امتیاز می توانیم سهمیه بگیریم.

منصوریان در ادامه از مسئولان وزارت نفت گله کرد: شاید هر مربی در هر فصل نهایتا 10 چالش هم نداشته باشند و اگر چالشی دارند قطعا فنی و مربوط به بازی تیم شان است اما ما در این فصل تا کنون حدود 50 چالش داشتم، باور کنید اتفاقات تیم نفت به شدت به ما ضربه زد. باید از وزارت نفتی ها و مسئولان این تیم نهایت گله مندی خودم را ابراز می کنم، امیدوارم به داد ما برسند.
وی ادامه داد: اگر مسیر ما کمی این ور و آن ور می شد حرف های زیادی درست می شد، باید تشکر ویژه از بیرانوندکنم همه می دانند او سه ماه پیش تصمیم داشت به پرسپولیس برود اما این اتفاق نیفتاد، اما علی رضا امروز آمد و یک بازی حرفه ای از خود به نمایش گذاشت، من قبل از بازی دعا کردم تا خداوند کمک کند و او یک بازی بی نقص از خود به نمایش بگذارد تا حرف و حدیثی علیه او به وجود نیاید.

سرمربی نفتی ها درباره جوانان این تیم و زننده گل دوم بازی گفت: ما چهار جوان داریم که قیمت شان روی یکدیگر 120 میلیون می شود، خوشحالیم که می توانیم جوان ها را به فوتبال ایران معرفی کنیم، همانطور که دیدید حقدوست یکی از جوان های ماست که قطعا آینده فوتبال ایران را تشکیل می دهد.

منصوریان درباره برانکو هم گفت: از برانکو تشکر می کنم اولا به خاطر 6 سال زحمتش در فوتبال ما وبعد هم باید بگویم با اینکه او را بردم اما حالا حالاها باید از وی درس بگیرم، او می توانست قبل از بازی با مصاحبه خود من را به چالش بکشد اما این کار را نکرد تا بازی ما با کمترین حاشیه برگزار شود.

وی در پایان درباره احتمال آفساید بودن گل اول تیمش در این بازی گفت: من درست ندیدم و نمی دانم آفساید بوده یا نه اما باید بگویم اگر اگر آن گل آفساید بود قطعا پرچم کمک داور روی سرنوشت قهرمانی تاثیر می گذارد. من فکر می کنم در ادامه بازی های جذابیت را در بالاترین سطح خواهیم داشت و در هفته آخر نیز باید سه جام آماده شود تا هر تیمی که قهرمان شد آن را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها