کد خبر : 1321546 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 11:37 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم هواداران به ورزشگاه برگردند

ایران‌پوریان: تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست در بازی های آینده به ورزشگاه بیایند.

ایران‌پوریان: تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم
محمد ایرانپوریان درباره پیروزی تیمش مقابل ملوان به "ورزش سه" می گوید: بازی خیلی خوبی مقابل ملوان انجام دادیم. ما به دنبال برد بودیم و به همین خاطر از ابتدا برای رسیدن به این موفقیت تلاش کردیم. خوشبختانه توانستیم تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

او درباره شانس کسب سهمیه آسیایی برای تراکتورسازی عنوان می کند: متاسفانه ما می توانستیم قهرمان لیگ شویم اما تساوی مقابل صبا و شکست تلخ مقابل سیاه جامگان کارمان را سخت کرد. الان افسوس آن 4 امتیاز را می خوریم. با این حال فوتبال همین است و باید راضی به رضای خدا باشیم. انشاءالله بتوانیم در دو بازی آینده نیز بهترین عملکرد را نشان دهیم و سهمیه آسیایی بیگریم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به خالی ماندن سکوهای ورزشگاه تبریز تاکید می کند: ما هر کاری می کنیم برای خوشحال کردن هواداران است. واقعا دوست داریم هواداران خود را در ورزشگاه ببینیم. نمی دانم چرا این عزیزان به ورزشگاه نمی آیند اما امیدوارم در بازی های بعدی شاهد حضورشان باشیم.

ایرانپوریان درباره اینکه گفته می شود فصل بعد تراکتورسازی را ترک می کند، می افزاید: فکر می کنم الان زمان مناسبی برای این صحبت ها نیست.من هیچ تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و انشاءالله آخر فصل تصمیم می گیرم.

وی درباره بازی با استقلال می گوید: بازی سختی داریم. استقلال برای رسیدن به قهرمانی نیاز به برد دارد. ما نیز البته یک بازی دیگر با الهلال داریم. بعد از این مسابقه درباره بازی با استقلال صحبت می کنیم.

دیدگاه‌ها