کد خبر : 1321793 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:50 | 44.7K بازدید | 3 دیدگاه

برای حضور در انتخابی المپیک؛

لوزانو و حذف یک بازیکن دیگر از تیم ملی

علیرضا بهبودی پاسور ملی پوش با تصمیم لوزانو از لیست ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک کنار گذاشته شد تا ترکیب معروف و مهدوی حفظ شود.

لوزانو و حذف یک بازیکن دیگر از تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته دوم اردیبهشت ماه راهی فرانسه می شود تا اولین بازی های تدارکاتی خود را مقابل این تیم انجام دهد. لوزانو لیست خود را برای مسابقات انتخابی المپیک رفته رفته آماده می کند و بازیکنان از الک آزمون و خطای او بیرون می آیند.

او در اولین اقدام فرهاد نظری افشار را از لیست خود کنار گذاشت و حالا نوبت به علی بهبودی رسید که اردو را ترک کند. این پاسور با تجربه والیبال ایران رقابت در پست خود را به شدت فشرده کرده کرده بود اما در نهایت لوزانو تصمیم گرفت از ترکیب سعید معروف و مهدی مهدوی در ژاپن برای مسابقات انتخابی المپیک استفاده کند. این 2 پاسور سال هاست کنار یک دیگر بازی می کنند و کمتر مربی در این پست جا به جایی انجام داده است که لوزانو با حساسیت بیش از حد خود هم به همین ترکیب رسید.

بهبودی برخلاف سایر بازیکنان دیگر به تیم "ب" هم نخواهد رفت و تمرینات خود را باید خارج از اردوی تیم ملی پیگیری کند چرا که برای حضور در لیگ جهانی هم لوزانو نام محمد طاهر وادی را در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها