کد خبر : 1321879 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:18 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه حساس ترین بازی لیگ دسته اول

توصیه مالک خونه به خونه به هواداران این تیم

مالک باشگاه خونه به خونه بابل به هواداران این تیم هشدار می دهد که ممکن نیت هایی برای تحریک آنها در بازی این تیم برابر مس کرمان وجود داشته باشد.

توصیه مالک خونه به خونه به هواداران این تیم



به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه بابل در رابطه با شرایط این تیم در بازی های باقیمانده و احتمال صعود بابلی ها به لیگ برتر و البته بازی حساس برابر مس کرمان گفت: در هفته پیش رو بازی حساسی برابر مس کرمان داریم، بدون تردید این بازی را به امید برد به میدان می رویم و به امید خدا به دنبال این هستیم تا با کسب سه امتیاز مهم این بازی، زمین را ترک کنیم.
او ادامه داد: ما به دنبال این هستیم تا با پیروزی در این بازی و همچنین کسب امتیازات کامل دو بازی دیگر به لیگ برتر صعود کنیم و تردید نداریم که این اتفاق هم خواهد افتاد تا بعد از سال ها استان مازندران در سطح اول فوتبال ایران دارای نماینده شود.
وی درباره هواداران این بازی مهم گفت: قطعا تماشاگران زیادی از شهر بابل و همینطور شهرهای همجوار برای تماشای این بازی به ورزشگاه خواهند آمد، بنده از همه آنها بابت حضورشان تشکر می کنم و امیدوارم همه با تمام توان از تیم حمایت کنند.
حسن زاده در این باره ادامه داد: قطعا هواداران با شور و اشتیاق خود تیم را به جلو خواهند برد اما حواسشان باشد تا تحت تاثیر اتفاقات داخل زمین قرار نگیرند چون ممکن نیت هایی برای تحریک آنها وجود داشته باشد، از مربیان و بازیکنان دو تیم هم می خواهم تمام تلاش خود را برای انجام یک بازی جوانمردانه به کار ببندند و حاشیه های این بازی را بیشتر از همین مقداری که هست نکنند.
مالک خونه به خونه در پایان گفت: تیم ما اکنون در شرایط بسیاری خوبی به سر می برد و با تغییراتی صورت گرفته به خونه به خونه شوک وارد شده و بازیکنان تیم روحیه گرفته اند، امیدواریم تیم مس کرمان را در بابل به زانو دربیاوریم و یک گام مهم برای صعود به لیگ برتر برداریم.

دیدگاه‌ها