کد خبر : 1322071 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 00:24 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: خودم را پنهان نمی‌کنم

مهاجم متعصب بایرن از اینکه پپ گواردیولا اخیرا به عنوان ذخیره از او استفاده می‌کند گلایه‌ای ندارد.

مولر: خودم را پنهان نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته سی و دوم فصل جاری بوندسلیگا ساعتی پیش بایرن مونیخ در آلیانس آرنا مقابل گلادباخ 1-1 مساوی کرد تا تکلیف قهرمانی‌اش باز هم به بازی‌های باقیمانده فصل موکول شود.

 

بعد از پایان این مسابقه توماس مولر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "اسکای" گفت:" درد دارد وقتی 1 بر 0 جلو افتاده بودی آخر بازی ورق برگردد. ناامیدکننده است، مخصوصا وقتی که با یک پیروزی می‌توانی قهرمان شوی. البته در شرایط حساس کنونی مهم است که ترکیب تیم تغییر یابد، زیرا ما باید سه‌شنبه یک آتش‌بازی حسابی کنیم. بی‌صبرانه منتظرم از این مرحله با موفقیت رد شویم."


این بازیکن درمورد وضعیت اخیر بایرن و حضورش در مراحل آخر جام‌های مختلف، افزود:" رضایت کامل نداریم؛ قطعا طی هفته‌های گذشته فشار زیادی را تحمل کرده‌ایم و این چیزی نیست که بتوان مخفی کرد. اگرچه ما به عنوان تیم کنار هم ایستاده‌ایم و هوای هم را داریم اما دیگر شرایط طوری نیست که به آسانی قابل کنترل باشد. دیگر نمی‌توانیم زیاد گل بزنیم.

 

داریم دنبال افزونه‌ای می‌گردیم که باز هم کارمان را گشایش دهد. قطعا روز سه‌شنبه وظیفه دشواری داریم اما ما بایرن هستیم! ما در استانه یک بازی خانگی هستیم که در این زمینه آمارها کاملا امیدوارکننده به نظر می‌رسند. به نظر من علت تقسیم امتیاز در بازی امروز مربوط به تغییرات ترکیب نبود. مسلما من خودم ارتباط خاصی با باشگاه دارم؛ آدمی نیستم که در بازی‌های بزرگ خودم را قایم کنم؛ ترسو نیستم. اما لازم است که به گفتگو ادامه دهیم. برای بازی سه‌شنبه می‌بایستی به عنوان یک تیم و یک باشگاه بازی را ببریم. آنجا دیگر بحث افراد در میان نیست."

دیدگاه‌ها