کد خبر : 1322253 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 18:40 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشحون: همکاری با تیم ملی ارزشمند است

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: همکاری قهرمانان با تیم ملی برای حضور نفرات جوان‌تر ارزشمندتر از کسب سهمیه المپیک است.

مشحون: همکاری با تیم ملی ارزشمند است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ محمود مشحون در نشست خبری در مورد اینکه گفته بود اگر جایگزینی برای حدادی داشتیم این بازیکن را هم به تیم ملی دعوت نمی‌کردیم، عنوان کرد: من هیچ گاه این موضوع را نگفتم. در مورد دعوت از نفرات تیم ملی هم هیچ دخالتی نداشتم. اینکه گفته شود صمد خودش نیامده یا کادر فنی صلاح ندانسته به من ارتباطی ندارد. با نیکخواه بهرامی هم درباره انصراف یا عدم علاقه‌اش صحبت نکردم.

 

وی در پاسخ به سؤالی که جایگزینی برای صمد در تیم ملی می‌بینید یا خیر،‌گفت: سرمربی باید نظر بدهد. بائرمن سه ماه تمام استان‌ها را رفته و همه بازیکنان را رصد کرده است. ما هم همیشه قدردان قهرمانان خود بوده وهستیم.

 

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کنید این تغییرات به یک باره در تیم ملی افتاده است، گفت: همیشه متهم می‌شدیم که تا چه وقت این بازیکنان می‌خواهند بازی کنند. من خودم بازیکن بودم و می‌دانم قهرمانان وقتی در زندگی‌شان تحول ایجاد می‌شود چه شرایطی دارند. همه بسکتبال‌ دوستان این تصمیم به جا را ستایش می‌کردند.

 

وی ادامه داد: البته اینطور نیست که قهرمانان را فراموش کنیم. آنها تلاش زیادی کردند. با تفاهمی که به وجود آمد و مذاکراتی که بائرمن داشت به این جمع‌بندی رسیدیم که نفرات جدیدتر بیایند. این بهترین موقعیت ممکن بود. همه هم نظر مساعدی داشتند.

 

مشحون گفت: این همکاری که بازیکنانی مانند صمد کامرانی و آفاق در مورد حضور نفرات جوان داشتند، ارزشمندتر از حضور در المپیک است چون حاشیه‌ای به وجود نیامد. آنها آنقدر بزرگ هستند که اعلام کردند هر زمان تیم ملی بخواهد حضور پیدا خواهیم کرد.

 

وی در مورد اینکه همین قهرمانان گفته‌اند بعد از صحبت‌های سرمربی تیم ملی نظرشان را خواهند گفت: عنوان کرد: هیچ منعی وجود ندارد آنها می‌توانند بعدا نظر خود را اعلام کنند.

 

دیدگاه‌ها