کد خبر : 1322348 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:58 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی تراکتور و استقلال می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تعیین کند

رضایی: هواداران تراکتور تنهایمان نمی‌گذارند

مربی تیم تراکتورسازی گفت: از سه تیم مدعی قهرمانی در لیگ ایران، تیمی که بازی اولش را ببرد، کار راحتی در پیش خواهد داشت.

رضایی: هواداران تراکتور تنهایمان نمی‌گذارند

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی گفت: الهلال برای جبران شکست در بازی قبل به مصاف ما می آید و از تمام توانش استفاده می کندتا ما را شکست دهد. ما هم در این مدت باتمرینات خوبی که انجام دادیم و همبستگی خوبی که در میان تیم ایجاد شده است برای شکست دادن  الهلال به مصاف این تیم می رویم و امید داریم که با کمک خداوند و تلاش  خوب بچه های تیم که در هر شرایطی بهترین بازی های خودشان را انجام داده اند این تیم را شکست دهیم و باعث خوشحالی هواداران و مردم ایران بشویم.

 

وی در ادامه افزود: ما یک بازی حساس در لیگ با استقلال داریم که این بازی می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد برای همین  تدابیری اندیشیده ایم که بتوانیم هم در بازی با الهلال و هم در بازی با استقلال که با فاصله کمی هم برگزار می شود،بتوانیم به موفقیت برسیم. امیدوارم که هواداران خوب مان در تهران  را تنها نگذارند و با حمایت های خودشان تراکتورسازی را به سمت موفقیت هدایت کنند.

 

مربی تراکتور در پایان درباره شرایط لیگ و دو بازی پایانی تیمش خاطرنشان کرد: شرایط فوق العاده حساسی در لیگ حاکم است چرا که هر سه تیم بالای جدول با 51 امتیاز منتظر لغزش یکدیگر هستند و در مصاف با حریفانشان منتظر شکست دیگری هستند تا بتوانند با پیروزی خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند. من فکر می کنم از  سه تیم مدعی قهرمانی، تیمی که اولین بازی از دو بازی آینده خود را  را با برد پشت سر بگذارد در بازی آخر کار سختی پیش رو ندارد و می تواند با آرامش ذهنی بهتری به مصاف حریف خود برود و به قهرمانی نزدیک شود.

 

ستاره سال‌های پیش فوتبال ایران افزود: ما هم با کسب 45 امتیاز قطعا به دنبال کسب سهمیه هستیم و تمام تلاشمان این است که با کسب امتیازات مناسب در بازی های آینده خود بتوانیم باعث خوشحالی هواداران و سربلندی نام تراکتور بشویم.

دیدگاه‌ها