کد خبر : 1322496 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 19:14 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز آبی‌ها تحت تاثیر بازگشت حنیف عمران‌زاده به تمرینات برگزار شد.

گزارش تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این قرار بود تمرین ساعت 17 آغاز شود اما به دلیل حضور حنیف عمران‌زاده و جلسه‌ای که او با بازیکنان داشت تمرین 30 دقیقه با تاخیر آغاز شد.
* حنیف عمران‌زاده امروز با مهدی رحمتی به تمرین آمد تا شائبه اختلاف این دو بازیکن برطرف شود.
* عمران‌زاده با حضور در محل تمرین ابتدا در جلسه‌ای که پرویز مظلومی تشکیل داده بود از همه عذرخواهی کرد و به تمرینات اختصاصی پرداخت.
* در تمرین امروز عادل شیحی و علیرضا رمضانی غایب بودند و امید ابراهیمی با چند دقیقه تاخیر به محل تمرین آمد و خیلی زود همراه با بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداخت.


* منصور پورحیدری سرپرست سابق باشگاه استقلال سرحال‌تر از همیشه در تمرینات حاضر بود و عملکرد بازیکنان را زیرنظر گرفت اما فرزاد مجیدی سرپرست فعلی این تیم امروز حضور نداشت.
* بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کارهای تاکتیکی پرداختند.
* در ابتدای تمرین تاکتیکی بازیکنان در دو گروه به فوتبال تحت فشار با پاس‌های تک ضرب پرداختند که مجید صالح اصرار داشت بازیکنان از حرکات اضافه با توپ خودداری کنند.
* آیتم بعدی تمرینات به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که بازیکنان در دو گروه و در یک نیمه زمین فوتبال تحت فشار بازی کردند.


* مهدی رحمتی امروز به همراه دو فرزندش به محل تمرینات آمد و نکته جالب شوخی‌های حنیف عمران‌زاده با آنها بود.
* دکتر نوروزی هم امروز در تمرین حضور داشت و به محض ورود به زمین پیگیری سلامتی منصور پورحیدری بود و البته وضعیت بازیکنان آسیب‌دیده استقلال را بررسی کرد.
* صدرنشینی استقلال در فاصله مانده به لیگ‌برتر باعث شده تماشاگران خوبی از بازی‌های این تیم استقبال کنند، امروز هم 70 هوادار آبی‌پوش در تمرینات حاضر بودند و تمرین آنها را نظاره‌گر بودند.

دیدگاه‌ها