کد خبر : 1322622 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:51 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان: با صعود همزمان ماشین و آبادان، دبل می کنم

عادل تهمت زد اما نگذاشت از خودم دفاع کنم

سرمربی تیم نفت آبادان معتقد است هر تیمی نمی تواند در لیگ یک موفق باشد، بحث ناپاکی را وسط می کشد.

عادل تهمت زد اما نگذاشت از خودم دفاع کنم

نادر دست نشان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره صعود تیمش به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول می گوید: من بعد از حضور در تیم نفت آبادان سعی کردم تفکرات خودم را به تیم دیکته کنم. از سوی دیگر تیم جایگاه بدی نداشت و من از روز اول گفتم که با کار و تلاش می توانیم موفق شویم. بعد از چند هفته ابتدایی که بازیکنان و من درک متقابلی از هم نداشتیم، خوشبختانه در دور برگشت به شرایط خوبی رسیدیم و نتیجه اش جایگاهی است که الان داریم.


او ادامه می دهد: در بازی دیروز مقابل شهرداری اردبیل هم ما تا قبل از اینکه گل اول را بزنیم، کارمان سخت بود. تیم شهرداری اردبیل بسیار بسته بازی کرد اما بعد از گل اول لایه های دفاعی حریف باز شد و توانستیم با انگیزه زیاد، یک پیروزی پرگل را جشن بگیریم.


سرمربی نفت آبادان درباره مسائلی که پیرامون تبانی در طول فصل پیرامونش مطرح شد، تاکید می کند: این مسائل دیگر در فوتبال ایران عادی شده است. متاسفانه هر تیمی نمی تواند موفق باشد، می گوید لیگ یک ناپاک است، فاسد است و از این دست حرف ها که هیچ اهمیتی ندارد. من به این چیزها اهمیت نمی دهم و دیگر عادت کرده ام. بااین حال از عادل فردوسی پور گلایه دارم. او در تمام این سالها هرچه دلش خواست درباره من در برنامه اش گفت و تهمت زد اما یکبار به من زمان نداد تا از خودم دفاع کنم. مطمئن هستم عادل انسان باوجدانی است و خودش هم بابت اینکه نتوانسته به من زمان بدهد، شرمنده است اما کاش حداقل یکبار هم این فرصت هرچند کوتاه به من می رسید.


دست نشان درباره شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر بیان می کند: خوشبختانه صعود به لیگ برتر از حالا به بعد دست خودمان است. امیدوارم در دو هفته پایانی نتایج خوبی بگیریم. ما توانایی رسیدن به لیگ برتر را داریم. خارج از اینکه سرمربی نفت آبادان باشم، واقعا فکر می کنم جای هواداران خونگرم آبادانی در لیگ برتر خالی است. شما می دانید که تیم ماشین سازی تبریز هم ابتدای فصل با نظر من بسته و روانه مسابقات شد. خوشحال می شوم اگر ماشین سازی و نفت آبادان به لیگ برتر برسند تا افتخار کمک به دو تیم صعود کرده را به دست بیاورم و به نوعی دبل کنم. البته امید ما با توجه به حضور هواداران خوب آبادانی از ماشین سازی بیشتر است.

دیدگاه‌ها