کد خبر : 1322752 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:32 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواریم دایی در مقابل حاشیه پردازی مقاومت کند

عباسی: چرا صبایی‌ها دوهفته دیگر اخراج نشدند؟

مدیرعامل مشهدی ها می گوید ما از سازمان لیگ می خواهیم به این مسائل ورود کند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

عباسی: چرا صبایی‌ها دوهفته دیگر اخراج نشدند؟

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی در رابطه با اوضاع تیم سیاه جامگان در دیدارهای باقیمانده لیگ در هفته های پایانی گفت: خدا را شکر تیم در وضعیت ایده آلی به سر می برد، بازیکنان و مربیان تمام تمرکز خود را روی دو بازی باقیمانده گذاشتند تا بتوانند با کسب حداکثر امتیازات در لیگ شانزدهم نیز حضور داشته باشند. ما در حال تلاش هستیم تا امتیازاتی را که به دلیل کمبود تجربه در بازی های لیگ از دست دادیم را تا حد توان پس بگیریم.


او درباره حساسیت در ادامه بازی های لیگ پانزدهم گفت: یادم نمی آید در هیچ یک از دوره های لیگ برتر اینچنین حساسیتی را دیده باشیم، هم در صدر و هم در قعر جدول به طور عجیب و غریبی حساسیت وجود دارد، به طور مثال اگر در بازی آینده ما بتوانیم ذوب آهن را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداریم و بازی تیم های ملوان و صبا نیز با تساوی به پایان برسد همه چیز مساوی می شد و سیاه جامگان و صبا حتی در تفاضل و گل های زده و خورده نیز یکی می شوند و با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت اگر بازی ما با ملوانی ها بازهم به تساوی بدون گل برسد شاید مجبور شویم یک بازی دیگر به انجام برسانیم. 


عباسی در رابطه با تاثیر دیدارها در سرنوشت سایر تیم ها گفت: من فکر می کنم هر کدام از بازی ها در سرنوشت تیم های دیگر نیز تاثیر بسزایی دارد، دو روز پیش من به سازمان لیگ آمدم و به مسئولان نیز هشدار دادم که بازی ها را به طور کامل رصد کنند، حساسیت بسیاری در ادامه بازی ها حاکم است و هر تصمیم گیری یکی از تیم ها ممکن تاثیر روی ماندن، افتادن و یا قهرمانی تیمی داشته باشد. 


وی در ادامه گفت: متاسفانه اکنون اتفاقاتی در حال افتادن است که نتایج حاصله را شائبه دار می کند. چرا مالک محترم باشگاه صبا باید در فاصله دو هفته مانده تا پایان بازی های لیگ برتر دو بازیکن اصلی خود را اخراج کند؟ این تیم در هفته پیش رو با تیم ملوان بندرانزلی بازی دارد که رقیب اصلی ما در عدم سقوط به لیگ دسته اول است، من نمی خواهم چیزی بگویم اما این اتفاقات حول این تیم و ادامه بازی های لیگ برتر عجیب نیست؟ ایشان نمی توانست این دو هفته نیز منتظر بماند و پس از پایان بازی های لیگ بازیکنانش را اخراج کند؟


مدیرعامل سیاه جامگان ادامه می دهد: ما از سازمان لیگ می خواهیم به این مسائل ورود کند تا حقی از تیمی ضایع نشود، امیدواریم دوستان در فدراسیون فوتبال نیز پیگیر همه اتفاقات باشند تا سر بی گناه بالای دار نرود.


عباسی در پایان گفت: تنها امید ما در این رابطه شرافت و صداقت علی دایی است، ما به مرام و صداقت ایشان ایمان داریم و مطمئن هستیم علی دایی در مقابل اتفاقات شائبه دار می ایستد و تیم صبا همانطور که در مقابل ما با شرافت و محکم و با تمام توان بازی کرد در بازی مقابل ملوان هم همین اتفاق می افتد. پس از بازی برابر صبا بنده که رفته بودم علی دایی را ببینم منتظر ماندم تا او بیاید چرا که مشغول ادای فریضه نماز بود و این نشان می دهد اولویت های ایشان چیست، امیدوارم در مقابل اقدامات و حاشیه پردازی های هدفمند مقابله کند.

دیدگاه‌ها