کد خبر : 1322986 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 17:10 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلبا: دوست ندارم رئال قهرمان اروپا شود

یوردی آلبا، ستاره بارسلونا ابراز امیدواری کرد که رئال نتواند عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را از آن خود کند.

آلبا: دوست ندارم رئال قهرمان اروپا شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نتوانست موفقیت فصل گذشته خود در لیگ قهرمانان را تکرار کند و در یک چهارم نهایی توسط اتلتیکو حذف شد اما در سوی دیگر رئال اگر امشب بتواند بر سیتی پیروز شود، به فینال لیگ قهرمانان راه خواهد یافت. بارسلونا البته هنوز در لالیگا و کوپا دل ری شانس اول قهرمانی است و می تواند ناکامیش در اروپا را در این دو جام جبران کند.

 

 

یوردی آلبا در همین رابطه گفت:" همه ما یک مقطع بد را پشت سر گذاشتیم که بسیار سخت و دشوار بود. شکست های بدی متحمل شدیم ولی آن روزها دیگر تمام شده اند و حالا آماده ایم تا قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شویم.

هر سال نمی توان سه گانه را فتح کرد؛ بطورمثال هیچ تیمی نتوانسته دو بار متوالی فاتح سه گانه شود. فشاری روی خودمان حس نمی کنیم و از تکرار اتفاق سال 2007(تساوی برابر اسپانیول و از دست رفتن لالیگا) هم نمی ترسیم. به کمک هواداران، اسپانیول را شکست داده و یک قدم دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک خواهیم شد."

 

رئال در آستانه رفتن به فینال لیگ قهرمانان:" به عنوان یک بارسایی مسلما دوست ندارم که رئال قهرمان اروپا شود. اگر ما امسال فاتح لیگ و جام حذفی شویم، برای من مساوی است با قهرمانی رئال یا هر تیم دیگری در اروپا. دبل کردن به همان اندازه ارزش دارد و باورنکردنی خواهد بود. اگر اینگونه شود، بسیار بسبار خوشحال خواهم شد."

دیدگاه‌ها