کد خبر : 1323283 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 12:46 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

خداراشکر الاتحاد صعود نکرد که به تراکتور بخورد

منوچهری: عمان،‌ بدترین انتخاب ممکن بود

مهاجم تیم سپاهان اعتقاد دارد کشور عمان میزبانی مناسبی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نبوده است.

منوچهری: عمان،‌ بدترین انتخاب ممکن بود

امین منوچهری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شکست تیمش مقابل الاتحاد می گوید:‌ با اینکه این بازی یک مصاف تشریفاتی به حساب می‌آمد اما می‌خواستیم هرطور شده جلوی صعود تیم عربستانی را بگیریم. ما تلاش خود را انجام دادیم اما واقعا بازی سختی بود و در نهایت هم بازنده شدیم.


او با اشاره به میزبانی کشور عمان از نمایندگان ایران تاکید می کند: من فکر می‌کنم انتخاب کشور عمان برای میزبانی از تیم های ایرانی بدترین انتخاب ممکن بود. من خداراشکر می کنم که الاتحاد از گروه صعود نکرد تا به تراکتورسازی برخورد کند و در این صورت تراکتورسازی دوباره باید به کشور عمان می رفت و کارش سخت می‌شد. شرایط آب و هوایی اصلا خوب نبود و به نوعی همه‌چیز برای عربستانی‌ها بود. حتی طرفداران این تیم نیمی از استادیوم را هم پر کرده بودند.


مهاجم سپاهان صحبت‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: ما برای حضور در عمان به تهران سفر کردیم و این شهر را به مقصد عمان ترک کردیم. سفرمان حدود 12 ساعت به طول انجامید. برای برگشت نیز شرایط بدتر بود. دوباره به تهران آمدیم و با اتوبوس به سمت اصفهان حرکت کردیم. به هر حال هرچه بود،تمام شد ولی واقعا انتخاب عمان خوب نبود.


منوچهری درباره فصل کابوس وار سپاهان تاکید می کند: سپاهان همچنان تیم بزرگی در آسیا محسوب می‌شود اما متاسفانه مشکلاتی داشتیم که نگذاشت نتایج خوبی به دست بیاوریم. توقعات از سپاهان بالا است و همه انتظار دارند حرفی برای گفتن داشته باشیم ولی این فصل اتفاقات خوبی رقم نخورد. خداراشکر که همه‌چیز تمام شد.


وی درباره دیدار با راه آهن در هفته بیست و نهم لیگ می‌افزاید: ما دو بازی گذشته لیگ را با برد پشت سر گذاشتیم و تمام توانمان را می‌گذاریم تا بتوانیم یک برد دیگر مقابل راه‌آهن به‌دست بیاوریم. امیدوارم در این راه موفق باشیم.

دیدگاه‌ها