کد خبر : 1323510 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:09 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

حیف است لیگ برتری نشویم

صادقی: اوت دستی ترفند لیگ یکی‌هاست

دروازه‌بان خونه‌به‌خونه بابل می‌گوید با اینکه کارشان برای صعود به لیگ‌برتر سخت شده اما هنوز به این قضیه امیدوارند.

صادقی: اوت دستی ترفند لیگ یکی‌هاست

ایمان صادقی در مورد دیدار با مس کرمان که با کسب تساوی تمام شد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: نیمه اول را خوب شروع نکردیم و چند موقعیت به حریف دادیم اما با این حال روز خوب من و مدافعانمان بود. آقای میثاقیان هم به بابل برگشته بود و داشت بازی را از نزدیک می‌دید و همین موضوع باعث شده بود اول بازی احساسی برخورد کنیم. با همه این‌ها نیمه اول به برد رسیدیم و نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردیم و در نهایت بازی 2 ـ 2 مساوی شد. ما دوست داشتیم با تعداد گل بالا ببریم تا تفاضل گلمان بهتر شود ولی این اتفاق نیفتاد و ما فقط 2 بار به گل رسیدیم البته بعد از پنالتی‌ای که شد داور یک گل ما را نگرفت و کارشناسان به چنین موضوعی اعتقاد دارند. آنها دو، سه اوت دستی انداختند و همان توپ‌ها آمد و تبدیل به گل شد تازگی‌ها اوت‌دستی مد شده و با همین ترفند روی مخ حریف می‌روند. در کل بازی ما بهتر بودیم بخصوص نیمه دوم اما در فوتبال هزار اتفاق می‌افتد، هم‌قسم شده بودیم ببریم و همه تلاشمان را هم انجام دادیم اما واقعا نشد.


او در مورد دیدار با شهرداری اردبیل که پیش روی دارند ادامه داد: شهرداری تیمی است که در حال سقوط است اگر این در این بازی نتیجه بگیرد، به ماندن در لیگ یک امیدوار می‌شود ولی ما خودمان به برد نیاز داریم و چنین اجازه را به آنها نمی‌دهیم. در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم، باید دوباره رتبه‌ و جایگاه قبلی‌مان را پس بگیریم.


وقتی از این بازیکن سوال شد همچنان شانس صعود به لیگ‌برتر را  دارند یا خیر پاسخ داد: در این مورد باید بگویم همیشه امید هست. در ضمن شرایط لیگ یک خیلی متفاوت است، اصلا معلوم نیست تیم‌ها در هر بازی چکار می‌کنند، تمام تلاشمان را می‌کنیم که بالا بیاییم.


دروازه‌بان باتجربه خونه‌به‌خونه بابل در مورد تغییراتی که در تیمشان به وجود آمد می‌گوید: تغییرات به ما ربطی نداشت مساله ای بود که بین باشگاه و سرمربی پیش آمد نمی‌توانیم دخالت کنیم به هر حال شرایطی به نوعی پیش رفت که مربی عوض شد و این موضوع زمان می‌برد تا ما بخواهیم با مربی جدید هماهنگ شویم و همین زمانی که از دست دادیم مصادف شد با از دست دادن جایگاهمان.


صادقی در پایان افزود: در واقع می‌خواستم بگویم که تماشاگران ما هم همانند انزلی‌چی خوب هستند. می‌خواستم از این تریبون استفاده و از آنها تشکر کنم. مثلا در همین بازی با مس کرمان درست است 2 گل خوردم اما عالی کار کردم و این مردم هستند که باعث چنین قضیه‌ای شدند چون به من وقت قلب می‌دهند و با حمایت‌هایشان من و بازیکنان دیگر را خوشحال می‌کنند. واقعا حیف است که بابل یک تیم در لیگ‌برتر نداشته باشد.

دیدگاه‌ها