کد خبر : 1323592 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:16 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

عابدینی : این یکی از سالم ترین مجامع بود

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: یک نفر شهادت بدهد که معاون اول رئیس‌جمهور تماس گرفته است.

عابدینی : این یکی از سالم ترین مجامع بود

به گزارش "ورزش سه" از محل مجمع فدراسیون، امیر عابدینی پس از مجمع فدراسیون فوتبال اظهارکرد: امروز مجمع در شرایط خوبی برگزار شد. چون من خودم فکر نمی‌کردم که یک نفر از اعضادر دور اول انتخاب شود و پیش‌بینی می‌کردم که انتخابات به دور دوم کشیده شود. فکر می‌کنم امروز انتخابات خیلی صحیح و سالم برگزار شد.

 

او درباره‌ی اینکه گفته می‌شود با عزیزی خادم پیش از انتخابات تماس‌هایی گرفته شد، گفت: بهتر است جنجال درست نکنیم عزیزی خادم که اصلا حق رای نداشت. من فکر می‌کنم صحبت‌هایی که آقای آجرلو مطرح کردند در عصبانیت بوده و به زودی اصلاح می‌شود. امروز شاهد یکی از سالم‌ترین انتخاباتی بودیم که انجام شده است.

 

عابدینی درباره صحبت‌های آجرلو هم گفت: فرهنگ ما همین است. وقتی شکست می‌خوریم کاسه کوزه‌ها را بر سر رقبا می‌شکنیم. اعضای مجمع شب گذشته جلسه گذشتند و با هم مشورت کردند. ما که نمی‌توانیم حق مشورت آن‌ها را بگیریم. در این جلسه نه کفاشیان بوده و نه وزیر ورزش حضور داشته است. یک نفر شهادت بدهد که معاون اول رییس جمهور با اعضای مجمع تماس گرفته است.

 

او در پایان درباره گلایه‌های وزیر ورزش هم گفت: وزیر ورزش گلایه داشتند که فدراسیون قبلی با وزارت تعامل نداشته است. البته ایشان گفتند که تعامل باید تعریف شود.

دیدگاه‌ها