کد خبر : 1324068 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 20:22 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی سیتی و آرسنال

سیتی 2 - 2 آرسنال؛ سهمیه CL گواردیولا در خطر!

منچسترسیتی و آرسنال در اتحاد به تساوی 2-2 رضایت دادند.

سیتی 2 - 2 آرسنال؛ سهمیه CL گواردیولا در خطر!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای حفظ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در اتحاد به مصاف شاگردان آرسن ونگر رفت.

 

بازی توسط هر دو تیم بسیار سریع و تهاجمی آغاز شد و منچسترسیتی موفق شد خیلی سریع روی حرکت تماشایی مهاجم آرژانتینی خود دروازه حریف را باز کند. آگوئرو توانست روی پاس فرناندو و حرکت تماشایی خود، با ضربه ای دقیق پتر چک را مغلوب کند.

 

 

 

با این حال بازیکنان آرسنال توانستند واکنشی سریع به گل خورده خود داشته باشند. الیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی، پس از 4 ماه سرانجام موفق شد روی یک ضربه کرنر با ضربه سر تماشایی خود دروازه جو هارت را باز کند تا بازی با نتیجه تساوی 1-1 دنبال شود.

 

 

 

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیکر ایجاد کردند اما ثمری نداشت تا دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

نیمه دوم را سیتی بسیار تهاجمی آغاز کرد. آن ها که چاره ای جز پیروزی نداشتند روی حرکت تماشیی کوین دی بروین موفق شدند حساب کار را 2-1 کنند. هافبک بلژیکی پس از طی مسافتی طولانی با توپ، روی ضربه از راه دورش پتر چک را برای بار دوم تسلیم کرد تا سیتی 2-1 از آرسنال پیش بیفتد.


 

 

پس از این گل حملات آرسنال ها آغاز شد.  در دقیقه 68 تئو والکات در مصافی تک به تک با جو هارت ضربه ناامید کننده ای را به توپ زد تا آرسنال بهترین فرصت خود را برای به تساوی کشاندن بازی از دست دهد.

 

با این حال در دقیقه 68 تلاش شاگردان ونگر نتیجه داد. یک و دوی تماشایی آلکسیس با ژیرو، مهاجم اهل شیلی را در مصافی تک به تک با هارت قرار داد و این بار آلکسیس از فرصت استفاده کرد تا با ضربه ای دقیق حساب کار را به تساوی 2-2 بکشاند.

 

پس از این گل بازیکنان سیتی که سهمیه را به شدت در خطر می دیدند رو به حملات انتحاری آوردند. با این حال تلاش آن ها در دقایق باقی مانده بازی ثمری نداشت تا در نهایت بازی با تساوی 2-2 خاتمه یابد. به این ترتیب منچستریونایتد این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل وستهام در روز سه شنبه، جای منچسترسیتی را در رتبه چهارم جدول رده بندی تصاحب کند.

دیدگاه‌ها