کد خبر : 1326442 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 13:08 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی ناظم‌الشریعه از زمان شروع لیگ فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد که به هیچ وجه از تاریخ شروع لیگ برتر در ششم مردادماه راضی نیست.

نارضایتی ناظم‌الشریعه از زمان شروع لیگ فوتسال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه، درباره تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای شروع مسابقات لیگ برتر از ششم مردادماه، گفت: تاریخ شروع لیگ خوب نیست. درخواست اولیه ما شروع لیگ در خردادماه بود که گفتند امکانپذیر نیست و برای همین از کمیته فوتسال خواستم لیگ حداکثر در تیرماه شروع شود. با این حال اعلام کردند که در تیرماه هم امکان شروع لیگ نیست و حالا می‌خواهند از مرداد بازی‌ها را شروع کنند.

 

وی افزود: اگر لیگ ششم مرداد شروع شود، فقط پنج یا شش مسابقه برگزار می‌شود. من به مسئولان سازمان لیگ اثرات و نتایج این کار را گوشزد کرده‌ام و گفته‌ام که از این برنامه راضی نیستم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: ما قبل از جام جهانی فقط به مصاف تیم ازبکستان خواهیم رفت و نمی‌توانیم فشار زیادی هم به بازیکنان بیاوریم. البته یک تورنمنت تایلند هم داریم ولی فقط سه روز فرصت داریم تا تیم را برای این تورنمنت آماده کنیم.

 

ناظم الشریعه تاکید کرد: اگر مسابقات لیگ از تیرماه شروع می‌شد ما این امکان را داشتیم که یک تورنمنت دیگر برای تیم ملی تدارک ببینیم تا با خیال راحت به جام جهانی برویم.

 

وی درباره اینکه بعضی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کرده‌اند به خاطر باشگاه‌ها امکان شروع لیگ در تیرماه وجود نداشته است، گفت: هیچکدام از تیم‌های لیگ برتر به جز تاسیسات زودتر از 50 روز قبل از مسابقات لیگ، تمریناتشان را استارت نمی‌زنند. بعضی از اعضای هیات رئیسه در  حالی این حرف را می‌زنند که سال گذشته تیمشان را یک هفته قبل از مسابقات بستند و حالا می‌گویند 50 روز زمان برای باشگاه‌ها کم است!

 

سرمربی تیم ملی در خصوص سفر تیم ملی به اردبیل و برپایی اردو در این شهر هم گفت: علی صانعی امروز به اردبیل رفته تا شرایط این شهر را برای اردوی تیم ملی بررسی کند. اگر امکانات و شرایط خوب باشد، آخر هفته به اردبیل می‌رویم.

دیدگاه‌ها