کد خبر : 1326463 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 14:50 | 91.1K بازدید | 8 دیدگاه

انصاری: عجله در انتخاب تیم جدید ندارم

انصاری می گوید صحبت هایش برای جدایی را یک ماه پیش کرده بود.

انصاری: عجله در انتخاب تیم جدید ندارم

ساسان انصاری در گفت وگو با"ورزش سه"، درباره جدایی اش از فولاد خوزستان گفت: من ابتدا باید این را بگویم که 7 سال خوب و فوق العاده در اهواز داشتم و همیشه مردم اهواز و طرفداران فولاد به من لطف داشته اند. نیازر بود اول صحبت هایم یه تشکر ِویژه از آنها بکنم که به من خیلی لطف داشتند تا شرایط خیلی خوبی داشته باشم و از نظر روانی تنها به فوتبالم فکر کنم.


هافبک – مهاجم فولاد در ادامه گفت:با توجه به بندی که در قراردادم بود من می توانستم جدا شوم، البته مدیرعامل اصرار داشت تا بمانم اما من یک ماه قبل صحبت هایم را برای رفتن کرده بودم.با هدفی که در ذهن دارم برای آینده فوتبالیم ترجیح دادم تیمم را تغییر بدهم.


انصاری در ادامه درباره پیشنهادهایش گفت: من چند پیشنهاد خوب دارم و قطعا نمی توانم اسم تیم را بیاورم.البته عجله ای در تصمیم گیری ندارم تا بهترین تصمیم را بگیرم.


وی در ادامه درباره آمار فوق العاده اش در لیگ پانزدهم شامل 9 گل، 4 پاس گل و یک پنالتی گرفته، گفت: اگر من آمار خوبی داشتم ابتدا لطف خدا بوده است، سپس تلاش همه بچه های تیم بوده است و خدارا شکر توانستم برای فولا مثمر ثمر باشم.


انصاری درانتها درباره اسکوچیچ گفت: آقای اسکوچیچ مربی با شخصیت،کاربلد و باهوشی است که از او بابت تمام زحماتم تشکر می کنم.امیدوارم فولاد به مانند همیشه تیم بزرگ و پر قدرتی شود تا هوادارانش از بازی های این تیم لذت ببرند.

دیدگاه‌ها