کد خبر : 1326625 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:27 | 23.5K بازدید | 10 دیدگاه

بدترین نمایش گلر ملی پوش تراکتور در آسیا

اخباری به هیچ توپ النصری‌ها نه نگفت

دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی در پلی آف آسیا به هیچ توپ اماراتی ها نه نگفت تا تیم تبریزی با سنگین ترین شکست خود در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا روبرو شود.

اخباری به هیچ توپ النصری‌ها نه نگفت

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها سه گل از رقبا دریافت کرده بود در بازی رفت برابر النصر در پلی آف چهار گل خورد تا تمام رکوردهای خوب خود در این رقابت ها را زیر سئوال ببرد.


اخباری در دبی به نوعی جزو ضعیف ترین نفرات تیمش بود چون برخلاف پیش بینی ها نتوانست سد محکمی برابر حملات میزبان باشد و به نوعی روی هر چهار گلی که دریافت کرد مقصر بود تا بتوان گفت او به هیچ توپ النصری ها درون دروازه نه نگفته است. مهاجمان النصر هر وقت اراده کردند تا دروازه این بازیکن را باز کنند به هدف رسیدند به خصوص در صحنه گل چهارم که آب سردی بود بر پیکر نیمه جان سرخپوشان تبریزی.


با این نمایش مسلما جایگاه اخباری جوان در اردوی تیم ملی هم تحت الشعاع قرار خواهد گرفت چون او نشان داد نه از تجربه لازم رد رقابت های بین المللی برخوردار است نه می تواند در چنین جو سنگینی مهره ای قابل اتکا باشد. بدترین نمایش آسیایی اخباری می  تواند تاوان سنگینی هم برای تبریزی ها داشته باشد آن هم وداع تلخ با رقابت های آسیایی چون هیچ بعید نیست آنها فصل آتی هم سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرند.

دیدگاه‌ها