کد خبر : 1326908 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 13:49 | 92.1K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت لیگ برتری نیست!

صنعت نفت هر گاه به لیگ برتر آمده خیلی زود به لیگ یک سقوط کرده است و اگر هم در لیگ برتر مانده این حضور خیلی کوتاه مدت بوده است.

صنعت نفت لیگ برتری نیست!

به گزارش "ورزش سه"، این شاید به این خاطر است که نفتی ها هنوز متوجه تفاوت فنی سطح بازی های لیگ برتر و لیگ یک نشده اند و شاید بعد از صعود در فضای شادی که ایجاد شده می مانند!


صنعت نفت اگر چه به لیگ برتر صعود کرده اما هم اکنون در حد تیم لیگ برتری نیست. تیم لیگ برتری که توانمندی رقابت با تیم های بزرگ را داشته باشد. این البته غیر طبیعی نیست چرا که صنعت نفت فصل جاری را در لیگ یک سپری کرده است. اما باور و قبول این مسئله به صنعت نفت کمک می کند هر چه سریعتر و حتی از امروز تلاش خود را برای حضور شایسته در لیگ برتر آغاز کند. برخی از بازیکنان فعلی صنعت نفت باید کنار گذاشته شوند و باید بازیکانی بخدمت گرفته شوند که تیم را تبدیل به یک تیم خوب با توانمندی رقابت با دیگر تیم ها نمایند.


درس گرفتن از اشتباهات گذشته البته کمک زیادی به صنعت نفت خواهد کرد. عامل اصلی موفقیت و به نوعی استارت موفقیت خوب تیم بستن است.


این روزها روزهای طلایی برای صنعت نفت و چیدمان برنامه هایی است که منجر به حضور شایسته صنعت نفت در لیگ برتر شود نه فقط ماندن.


پرسپولیس که مدعی قهرمانی بود کارش را شروع کرده و اولین صیدش را شکار کرد اما در مورد صنعت نفت می گویند هنوز معلوم نیست که نادر دست نشان می ماند یا نه.


برای صنعت نفت زود دیر می شود.

دیدگاه‌ها