کد خبر : 1326924 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 14:48 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرد محبوب سکوها در شیراز؛

ستار، صدای آشنا کشتی (عکس)

مرد اول سکوهای کشتی که صدای دمام را با این رشته آمیخته است حالا در شیراز هم کنار فرنگی کاران شور را به سکوها آورده تا جام جهانی یک بار دیگر صدای ایرانی به خود بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، «این تیم ایران است یا علی مدد سرور جانان است یا علی مدد»، « دلیر ایران است یا علی مدد رستم دستان است است»


چند بار این شعار را با سنج و دمام و طبل در ورزشگاه های مختلفی که بازی تیم ملی را میزبانی میکرده اند سر داده اید یا چند بار به عنوان یک ورزشکار ملی ازاین شعار  به خروش آمده اید؟


خودش میگوید این شعار من است؛ "حسین ستار،۶۵ ساله،زاده ابادان ،ساکن شیراز"

 

1112747


لیدر تیم های ملی ایران که از جام تختی شیراز سی سال پیش شناخته شد و هنوز که هنوز است در هر میدان ملی فریاد ایران ایران سر میدهد.


کشتی گیران ایران وقتی ستار را پای اتوبوس تیم ملی دیدند با تشکر از حضور همیشگی اش می گفتند وقتی صدای طبل تو را میشنویم خودمان را در جنگ میبینیم و انگیزه میگیریم.

 

1112748

 


لیدری که هیچگاه نه آبی را تشویق کرد و نه قرمز و در جام جهانی فرانسه به گفته خودش در کنار جام های جهانی کشتی شیرین ترین خاطراتش رقم خورده است.


لیدر ابادانی تیم های ملی پنج سال پیش عمل قلب باز کرد اما باز هم دلش طاقت نمی آورد تیم ملی را تنها بگذارد و مثل همیشه بدون هیچ چشم داشتی از ورزشکاران و مربیان دینش را ادا کرده ،شاید وقت آن رسیده بود ما هم دینمان را ادا کنیم.

دیدگاه‌ها