کد خبر : 1327820 | 03 خرداد 1395 ساعت 22:24 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با "ورزش سه"

گل‌محمدی مذاکره با فولاد را تکذیب کرد

سرمربی ذوب آهنی ها می گوید در روزهای اخیر با هیچ تیمی مذاکره نکرده است و درباره خروج از جمع ذوبی ها هیچ صحبتی نداشته است.

گل‌محمدی مذاکره با فولاد را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در رابطه با حرف و حدیث های روزهای اخیر مبنی بر مذاکرات وی با تیم های مختلف و بلند شدن از روی نیمکت ذوب آهنی ها می گوید: من با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و در مقطع فعلی مذاکره ای نیز نخواهم داشت.


وی ادامه داد: من به بازیکنان تیم نیز گفته ام نباید این روزها به مذاکره کردن و صحبت با تیم های دیگر فکر کنند، حتی به آنها گفتم ممکن است از رسانه های مختلف تماس بگیرند و جویای نتیجه شایعات باشند اما آنها نباید به این موضوعات فکر کنند.


سرمربی ذوبی ها در ادامه گفت: ما در مقطع حساسی به سر می بریم و بازی های مهمی را پیش رو خواهیم داشت، در سال گذشته زحمات زیادی کشیدیم و در این روزها که می توانیم نتیجه بگیریم نباید به چیزی جز موفقیت تیم فکر کنیم. تمام تمرکز خود را باید برای بازی های پیش رو بگذاریم.


گل محمدی درباره احتمال از دست دادن پیشنهادات فعلی گفت: ممکن است در صورت نپرداختن به پیشنهادات، آنها از دست بروند اما من به این چیزها فکر نمی کنم، ما دو بازی بسیار پیش رو داریم که تنها باید به آنها بپردازیم، دیدار برگشت در برابر العین و بازی برابر استقلال در فینال جام حذفی بسیار حساس هستند که تمام تمرکز ما را نیاز دارند و باید با موفقیت در آنها نتیجه زحمات خود را بگیریم.

 


وی درباره حریف اماراتی ذوب آهن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: العین تیم قدرتمندی است که از 8 ملی پوش و 4 بازیکن خوب خارجی سود می برند، همه فوتبال دوستان می دانند این تیم از قدرتمندان فوتبال آسیاست و موفقیت در برابر آنها برای ما بسیار مهم است.

 

سرمربی ذوبی ها ادامه داد: پیش از دیدار پایانی جام حذفی بازی حساس و مهمی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم با حمایت حداکثری هواداران بتوانیم از سد تیم العین بگذریم و همینجا از هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند و با حمایت تیم شهرشان ذوب آهن را برای رسیدن به مرحله بعدی کمک کنند.


او در پایان راجع به صفحه اجتماعی منسوب به خود گفت: تقریبا همه کسانی که پیگیر صفحات اجتماعی مربوط به ورزشکاران هستند می دانند که صفحه اجتماعی بنده بسته است و متاسفانه صفحه ای که تنها در یک آندرلاین با نام صفحه من متفاوت است جعلی است و با توجه به فالوئرهایی که جذب خود کرده است باید بگویم متعلق به بنده نیست و صاحب آن تنها از نام من سوءاستفاده کرده است.

دیدگاه‌ها