کد خبر : 1327884 | 03 خرداد 1395 ساعت 20:49 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

صبا غیر علنی به مزایده گذاشته شد؛

موسوی نزدیک‌تر از دایی و رفقا به مالکیت صبا

استانداری قم با الزام دو شرط قصد دارد تیم فوتبال صبا را به بخش خصوصی واگذار کند.

موسوی نزدیک‌تر از دایی و رفقا به مالکیت صبا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پروسه انتقال تیم‌های ورزشی به بخش خصوصی همواره شرایط خاصی داشته و به صورت علنی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود اما استانداری قم برخلاف سال گذشته تصمیم گرفته این کار را بدون اعلام اطلاعیه‌ای رسمی انجام دهد.

استانداری قم با دو شرط الزامی و بندهایی که در مفاد قرارداد وجود دارد تصمیم به واگذاری تیم فوتبال صبا به بخش خصوصی گرفته است؛ یک) تیم در قم بماند. دو) نام صبا تغییر پیدا نکند.

در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال سید عبدالرضا موسوی مدیرعامل هواپیمای زاگرس طبق رابطه قدیمی و دوستانه‌ای که با سید مهدی صادقی استاندار قم داشت تصمیم گرفت بدون اینکه تیم به نام او شود حامی مالی صبا باشد اما حالا هم او و هم استانداری قم تصمیم گرفتند به این مسئله ساز و کار بهتری دهند.

استانداری قم به برخی افراد سرمایه‌گذار اعلام کرده به صورت رسمی برای گرفتن مالکیت تیم فوتبال صبا اقدام کنند تا برخلاف سال‌های گذشته این تیم مشکل مالی نداشته باشد و با مدیریت بهتری به کار خود ادامه دهد.

طبق اخبار رسمی به دست آمده تاکنون یک نفر در این مزایده شرکت کرده و قصد مالکیت صبا را دارد که این فرد نه موسوی است و نه از اطرافیان علی دایی.

موسوی تمایل به مالکیت تیم صبا دارد و گفته برای آن شروطی دارد که اگر اتفاق بیافتد حاضر به تیمداری است.

دایی نیز در ملاقاتی که پیش از بازی استقلال در هفته آخر لیگ با استاندار قم داشته اعلام کرده دوستانی دارد که می‌توانند مالکیت تیم فوتبال صبا را با در نظر گرفتن ماندن تیم در قم و عدم تغییر نام آن بر عهده بگیرند ولی تاکنون به صورت رسمی این اتفاق نیفتاده است و کسی از اطرافیان او هنوز به استانداری قم مراجعه نکردند.

با رابطه‌ای که موسوی اسپانسر فصل اخیر صبا با استاندار قم داشته پیش‌بینی می‌شود او نزدیک‌ترین گزینه برای گرفتن مالکیت تیم فوتبال صبا باشد و دایی نیز شاید به این دلیل اقدام نکرده که برخی از اخبار اعلام کردند او و دوستانش در مزایده باشگاه نفت شرکت داشتند و منتظر تعیین تکلیف نفت هستند تا اگر در آن  پیروز نشدند برای مالکیت صبا اقدام کنند.

دیدگاه‌ها