کد خبر : 1327994 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک 18 مرداد استارت می‌خورد

سازمان لیگ برتر تاریخ برگزاری بازی های لیگ یک را هم مشخص کرد.

لیگ یک 18 مرداد استارت می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، فریبزر محمود زاده مسئول برگزاری لیگ یک کشور در این باره گفت: در تقویم پیشنهادی 18 مرداد برای شروع بازی های این فصل در نظر گرفته شده است. هم چنین قرار است 11 اردیبهشت 96 بازی ها به پایان برسد و تعطیلات نیم فصل هم حد فاصل 2 تا 29 دی خواهد بود.

 


محمود زاده در خصوص تعداد تیم های حاضر در فصل آتی بازی ها گفت: 18 تیم در بازی ها حضور دارند که بر اساس مصوبه پیشین سازمان لیگ برتر دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم لیگ دویی می شوند. طرحی پیشنهاد داده ایم با توجه به حضور 18 تیم در لیک یک و اینکه دو تیم بیشتر از لیگ برتر در لیگ یک بازی می کنند سهمیه صعود به سه تیم افزایش یابد یا دست کم 2.5 شود. در این باره اعضای هئیت رئیسه سازمان لیگ برتر تصمیم گیری خواهند کرد.

 


مسئول برگزاری لیگ یک کشور در خصوص اولویت های در نظر گرفته برای بازی های فصل آتی گفت: در تلاش هستیم در فرصت باقی مانده تا شروع بازی ها تیم ها را مجاب به بهبود امکانات سخت افزاری به خصوص چمن استادیوم ها نمائیم تا کیفیت بازی ها بهبود یابد. از دیگر اولویت ها ما هدایت تیم ها به سمت و سوی جذب اسپانسر است که این به شرایط مالی باشگاه ها کمک خواهد کرد. کانون ایران نوین مجاز  به ورود به تبلیغات محیطی در بازی های لیگ یک هم بود اما این کار را نکرد! البته درصدی از محل درآمدها به دسته اول اختصاص یافت که بر این اساس تیم های دسته اولی ورودیه بازی ها را در فصل گذشته پرداخت نکردند. به اعتقاد من لیگ یک ظرفیت این را دارد که تبلیغات محیطی خود را واگذار کند و از این محل کسب درآمد داشته باشد و حتما اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر به این مهم توجه خواهند داشت.

 


محمود زاده در خصوص 16 تیمی شدن بازی های لیگ یک گفت: این یکی از علاقمندی های شخصی من هم هست منتهی در فصل آتی این امر امکان پذیر نیست. ابتدا باید اعضای  هیت رئیسه سازمان لیگ برتر آن را مصوب کند و از آنجایی که این فصل 5 تیم به دسته دوم سقوط کردند و تیم ها فشار زیادی را متحمل شدند نمی شود این کار را تکرار کرد و برای فصل آتی تعداد تیم ها را به 16 تیم کاهش داد. به واقع برای 16 تیمی کردن لیگ یک باید بیشتر صبر کرد.

دیدگاه‌ها