کد خبر : 1328159 | 04 خرداد 1395 ساعت 23:18 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاش تراکتورسازی در نیمه اول گل می زد

خطیبی:به‌هواداران‌ فوتبال آذربایجان‌تبریک می‌گویم

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد این تیم در بازی امروز دچار بدشانسی شده است.

خطیبی:به‌هواداران‌ فوتبال آذربایجان‌تبریک می‌گویم

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی تراکتورسازی مقابل النصر امارات می گوید: به بازیکنان، کادرفنی و هواداران تراکتورسازی تبریک می گویم. این تیم بازی خیلی خوبی را در نبرد امروز به نمایش گذاشت حق تیم تراکتورسازی صعود به دور بعدی رقابت ها بود اما در نهایت با بدشانسی از دور رقابت ها کنار رفت.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: تراکتورسازی بازی را بسیار هجومی و خوب آغاز کرد اگر بازیکنان در نیمه اول قدر موقعیت ها را می دانستند و تیم در همان 45 دقیقه اول به برتری می رسید، شرایط متفاوت بود و شک ندارم در این صورت تراکتورسازی می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.


سرمربی کنونی تیم ماشین سازی درباره سیستم تراکتورسازی در مسابقه با النصر تاکید می کند: تیم تراکتورسازی بهترین سیستم را برای بازی امروز انتخاب کرد. با توجه به شکست سنگین در بازی رفت تیم باید در این مسابقه با  سیستم کاملا هجومی به میدان می رفت که امیر قلعه نویی توانست به بهترین شکل ممکن تیمش را وارد زمین مسابقه کند. واقعا حیف شد که تراکتورسازی نتوانست به دور بعدی راه پیدا کند.


خطیبی در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان می کند: به هواداران فوتبال آذربایجان تبریک می گویم امروز آنها بار دیگر نشان دادند که قدرت فوتبال آذربایجان چقدر است. تجمع عظیم هواداران در ورزشگاه یادگار امام و حمایت خیلی خوب از تیم تراکتورسازی باعث شد این تیم حتی زمانی که از النصر حتی عقب هم افتاد انگیزه پیدا کند و برای جبران گل خورده نهایت تلاش خود را به کار بگیرد. به این هواداران تبریک می گویم و امیدوارم در فصل آینده لیگ برتر ایران آنها از تمام تیم های آذربایجان همین طور حمایت کنند تا بتوانیم دلشان را با نتایج خوب شاد کنیم.


وی صحبت های خود را اینطور به پایان می برد: این شکست هیچ چیز از ارزش های تراکتورسازی کم نکرد. به تمام عزیزانی که در این فصل در تراکتورسازی زحمت کشیدند خسته نباشید می گویم و برایشان آرزوی توفیق و روز افزون دارم.

دیدگاه‌ها