کد خبر : 1328221 | 05 خرداد 1395 ساعت 11:04 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

خوش‌خبر: همه چیز خوب است

امیدوارم نمایش مقتدرانه‌ای داشته باشیم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در آستانه مسابقه دوستانه با لهستان از شرایط کمپ تمرینی در ژاپن ابراز رضایت کرد.

امیدوارم نمایش مقتدرانه‌ای داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی ایران در حاشیه اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال در توکیو درباره برگزاری دیدار دوستانه با لهستان اظهار داشت: ما طبق درخواستی که از تیم لهستان داشتیم خواستیم با توجه به اینکه زودتر به ژاپن می‌آیند، با آنها یک مسابقه دوستانه برگزار کنیم و شرایط تیم خود را در بازی‌های سخت بسنجیم. بر همین اساس ما ظهر امروز عازم شهر محل اقامت این تیم می‌شویم تا یک بازی دوستانه خوب داشته باشیم و ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی با این تیم مسابقه می‌دهیم.

 

وی افزود: لهستان رزومه کاملاً مشخصی دارد و تمام افتخارات دنیا را قبلاً کسب کرده است. بازی با این تیم می‌تواند کاملاً ما را تحت فشار قرار دهد. بعد از این مسابقه به توکیو برمی‌گردیم و روز پنج‌شنبه در محل اقامت تیم‌های حاضر در انتخابی المپیک پذیرش می‌شویم تا انشالله با تمام توان و شرایط ایده‌آل مسابقات را شروع کنیم.

 

سرپرست تیم ملی خاطرنشان کرد: ما استرس سه چیز را داشتیم؛ هتل، سالن و شرایط تیمی خوب که هر سه مورد در اینجا فراهم شد. سالن بسیار خوبی برای ما تدارک دیده شده است و هیچ کم و کاستی نیست. یک ساعت از سالن تا هتل برای ما راه است. امکانات سالن و هتل آنقدر خوب است که این مسافت بازیکنان را اذیت نمی‌کند در این هفت روز کمپ خوبی را در ژاپن داشتیم. امیدوارم در این مدت از نظر تنظیم خواب، شب و روز و تغذیه به شرایط ایده‌آل برسیم و حضور مقتدرانه‌ای در مسابقات داشته باشیم.

دیدگاه‌ها