کد خبر : 1328536 | 06 خرداد 1395 ساعت 19:33 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

کاپلو:اتلتیکو برای‌قهرمانی‌ شایسته‌تر از رئال است

فابیو کاپلو که دو بار در دو مقطع متفاوت مربی رئال بوده و هر دو بار این تیم را به قهرمانی لالیگا رسانده، تیم سابقش را شانس اول قهرمانی در چمپیونزلیگ نمی داند.

کاپلو:اتلتیکو برای‌قهرمانی‌ شایسته‌تر از رئال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال و اتلتیکو روز شنبه در سن سیروی میلان، فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. این دو تیم دو سال پیش نیز در فینال لیسبون به مصاف هم رفتند که رئال 4-1 برنده شد.

 

1114716

 

فابیو کاپلو در مورد بازی روز شنبه به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" رئال از ابتدا یکی از گزینه های مدنظر من برای قهرمانی در چمپیونزلیگ بود ولی در حال حاضر اتلتیکو از لحاظ شخصیت قهرمانی کمی جلوتر از رئال است و من شانس این تیم را بیشتر می دانم.

سیمئونه اتلتیکو را در مشتش دارد. او یک رهبر واقعی است که بازیکنانش از او پیروی می کنند. او با وجود از دست دادن مهره های کلیدی اش در هر فصل، تا بدینجا کار خارق العاده ای انجام داده است.

البته زیدان هم با وجود اینکه 5 ماه است هدایت رئال را بر عهده گرفته، عملکرد خوبی داشته است. او و نوع فوتبال مورد علاقه اش را می شناسم. زیدان نزد بازیکنانش مقبولیت زیادی دارد و به او بیشتر از مربیان دیگر گوش می کنند. زیدان به دلیل کاریزمایش، راحت تر از مرییان دیگر می تواند ایده هایش را به بازیکنان رئال منتقل کند."

دیدگاه‌ها