کد خبر : 1329064 | 08 خرداد 1395 ساعت 17:54 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت تلخ گلزنان برتر لیگ یک

بررسی نام ومشخصات وعملکرد گلزنان برتر لیگ دسته اول آزادگان در ادوار گذشته نشان میدهد که این افراد در سالیان بعد از آقای گلی در این مسابقا ت از سطح اول فوتبال ایران محو میشوند.

سرنوشت تلخ گلزنان برتر لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، امسال حمید کاظمی از نساجی قائم شهر با زدن 16 گل در این مسابقات آقای گل شده  و صحبت از حضور او در تیمهای لیگ برتری است اما پیش از او آقای گل های لیگ یک در انتقال به لیگ برتر چه کرده اند؟


 در سال گذشته عیسی آل کثیر از آلومنیم هرمزگان در حالی با 11 گل آقای گل شد که تبلیغات نفتی ها برای جذب او جوابگو نبود واین بازیکن در تیم نفت تهران گم شد.
دو سال پیش مختار جمعه زاده با زدن 15 گل  بهترین گلزن لیگ یک شد اما از او هم درخشش جدیدی در دست نیست .


یک سال قبل از جمعه زاده گمنام بازیکنی از تیم نساجی قائم شهر با نام محمد عباس زاده با زدن 18 گل عملکرد شایسته ای را از خود به نمایش گذاشته اما نتوانست در موقعیت جالبی قرار گرفته وعلیرغم مدت زمان کوتاه حضور ودرخشش در تیم پرسپولیس،در لیگ برتر فوتبال ایران بازیکنی که از او انتظار میرفت نشد که نشد.


مردان لیگ دسته اول در سالیان دهه 80 هم چنان توفیق شایسته ای نیافته ورفته رفته در طول زمان محو شدند .افرادی چون یونس شاکری که خودنمایی شایسته ای در این مسابقات داشته است وافرادی که در سالیان پیش وپس از آن هم در این مسابقات درخشیده اند،افرادی چون محمد پروین که برای استیل آذین سال 86 بسیار درخشید وگل زد اما بعد از ان دیگر هیچگاه در سطحی قابل قبول نشان نداد یا بازیکنی مثل فرهاد خیر خواه که برای گلزنی او در مسابقات مختلف دسته اول بسیار تبلیغ شد اما در لیگ برتر هیچگاه بالاتر از 3 گل نزد،قبل از آن بازیکنی مثل بهادر عبدی هم آقای گلی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول را به دست آورد!

دیدگاه‌ها