کد خبر : 1329434 | 09 خرداد 1395 ساعت 19:04 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اهمیت دیدار تدارکاتی با ایتالیا

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: بازی با تیم چهارم جهان کمک زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و آنالیز بازیکنان جوان خواهد کرد.

اهمیت دیدار تدارکاتی با ایتالیا

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایرنا، عباس هاشم پور در بدو ورود ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران به ایتالیا برای برگزاری 2 دیدار دوستانه گفت: ساعتی پیش به ایتالیا رسیدیم. شرایط بسیار خوبی داریم و از اینکه می توانیم دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم چهارم جهان داشته باشیم، بسیار پرانگیزه هستیم.وی ادامه داد: به هر حال بازی های تدارکاتی سطح بالا همواره کمک زیادی به آماده سازی تیم می کند و این اردو و برگزاری دو بازی مقابل ایتالیا را می تواند تاثیر مهمی در آماده سازی تیم تا پیش از المپیک ساحلی 2016 داشته باشد.

 

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: مقابل ایتالیا به هیچ وجه به فکر نتیجه نیستیم چراکه بازی با تیم چهارم جهان کمک زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و آنالیز بازیکنان جوان خواهد کرد. دید ما نتیجه گرایی نیست بلکه می خواهیم از لحظ فنی و کسب تجربه بخصوص برای بازیکنان جوان نهایت بهره را ببریم. هاشم پور تاکید کرد: امشب ساعت 9 به وقت ایتالیا نخستین تمرین خود را برگزار می کنیم. فردا نیز 2 جلسه تمرینی را پشت سر خواهیم گذاشت تا روز سه شنبه نخستین بازی خود را مقابل ایتالیا انجام دهیم.

 

وی در پایان گفت: شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب و رو به رشد است اما نباید فراموش کرد که حفظ افتخارات کسب شده بسیار مهم تر است. بدون شک نیاز مبرمی به حمایت همه جانبه داریم. همچنین جا دارد از کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم تشکر ویژه ای داشته باشم چراکه همواره پشتیبان برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی بوده است.

 

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان که بامداد امروز (یکشنبه) برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی ایتالیا، تهران را به مقصد رم ترک کرده بودند، وارد این کشور شدند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با حضور 12 بازیکن شامل سید پیمان حسینی، محمد احمد زاده، مسلم مسیگر، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی، علی نادری، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، سیدعلی ناظم، حسن عبدالهی، فرید بلوکباشی و محمد مرادی به این سفر رفته است.

 

شاگردان محمدحسین میرشمسی دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی ایتالیا طی روزهای 11 و 12 خردادماه برگزار خواهند کرد تا خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات المپیک ساحلی آسیا 2016 آماده کنند.

دیدگاه‌ها