کد خبر : 1329668 | 10 خرداد 1395 ساعت 13:17 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی:خبرهای خوبی خواهیم داشت

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه از هیچ کاری برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران المپیکی دریغ نخواهیم کرد، گفت: آمادگی جذب مدال آوران و قهرمانان را داریم.

هاشمی:خبرهای خوبی خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، کیومرث هاشمی بعد از مجمع کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر بودجه کمیته ملی المپیک، گفت: مهم افزایش تخصیص اعتبارات است. درخواست داشته‌ایم بودجه ۶-۷ ماه آینده را در ماه پیش رو بدهند تا ما هم بتوانیم فدراسیون‌ها را در آستانه المپیک حمایت کنیم.

 

وی با بیان اینکه قرار شده است نشستی با سازمان مدیریت داشته باشد، درباره نتایج دستور رئیس جمهور برای حمایت از ورزش‌های المپیکی، تاکید کرد: سعی کرده ایم با اولویت بندی بین فدراسیون‌ها بودجه را تقسیم کنیم. فکر می‌کنم در با توجه به صحبت‌های رئیس جمهور و عنایت نوبخت رئیس سازمان مدیریت این ماه خبرهای خوبی داشته باشیم و امیدوارم مشکلات برطرف شود.

 

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتقاداتی که به گزارش حسابرس در جلسه مجمع وجود داشت، تاکید کرد: هر سال براساس اساسنامه حسابرس مشخص و گزارش مالی انجام می‌شود. سال گذشته هم ممیز انتخاب شد و طبق اساسنامه در هیات اجرایی مورد تائید قرار گرفت. بحث دوستان درباره در اختیار داشتن ریز گزارش مالی بود که در بحث اصلاح اساسنامه هم این نگرانی دوستان را برطرف خواهیم کرد.

 

هاشمی درباره ایجاد انگیزه برای مدال آوری در المپیک در بین ورزشکاران گفت: از هیچ کاری برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران کوتاهی نخواهیم کرد.

 

وی افزود: یکی از مباحث مهم هم موضوع استخدام قهرمانان المپیکی بود چرا که همیشه مسائل مالی در میان نیست و ورزشکاران نگران وضعیت شغلی‌شان بعد از دوران قهرمانی هستند. ما آمادگی جذب قهرمانان به تعداد آنچه که اعلام شده را داریم. مدال آوران یا می‌توانند کمیته را انتخاب کنند یا وزارت ورزش و جوانان را.

دیدگاه‌ها