کد خبر : 1329898 | 11 خرداد 1395 ساعت 08:48 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

مشکلی که با تعامل قابل حل بود...

آیا نیکوخصال به خاطر کی‌روش برکنار شد؟

درست در همان ساعتی که وزیر ورزش از کی روش به خاطر تاختن به مدیر مجموعه ورزشی آزادی انتقاد کرد نیکو خصال از کار برکنار شد!

آیا نیکوخصال به خاطر کی‌روش برکنار شد؟

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا از این قرار بود که مدیر مجموعه ورزشی آزادی به تیم ملی اجازه نداد تا پیش از سفر به مقدوینه حتی یک جلسه در استادیوم آزادی تمرین کند در حالی که کی روش بعد از رد کردن کیفیت چمن استادیوم پاس قوامین انتظار داشت پیش از سفر به مقدونیه یک یا دو جلسه در استادیوم آزادی تمرین کند اما این بار هم چنین اجازه ای به تیم ملی داده نشد.


در اردوی قبلی هم به تیم ملی گفته شد، اشاره‌مان به بازی با گوام و عمان است، یکی دو جلسه در استادیوم آزادی تمرین خواهد کرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و تکرار آن سبب شد تا کی روش مدعی گردد نگاه برخی ها به وی و تیم ملی خصمانه است!


انتقاد کی روش ابتدا مصاحبه مدیر مجموعه ورزشی آزادی و در ادامه انتقاد های وزیر را به همراه داشت. نیکو خصال در نامه ای که در فضای مجازی منتشر کرد مدعی شد در تاریخ 27  اردیبهشت در نامه ای به تاج اعلام کرده است که زمین آزادی از 6 خرداد تا 6 تیر در دست ترمیم است و در این تاریخ نمی توان بازی یا جلسه تمرینی را در استادیوم آزادی برنامه ریزی کرد. نیکو خصال هم چنین به کی روش تاخت و دقایقی بعد وزیر هم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در همین چارچوب گفته بود کی روش باید حد و مرز خود را رعایت کند ...


نمی دانیم چه شد که بعد از این مصاحبه ها نیکو خصال از کار برکنار شد! حالا این برکناری هر دلیلی غیر از حرف های کی روش داشته باشد این گونه برداشت شده که وی به خاطر مصاحبه سرمربی تیم ملی از کار برکنار شده است هر چند می گویند از پیش اختلافاتی بین نیکو خصال و شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی وجود داشته و در آخرین نشستی که بین طرفین بوده وی به حالت قهر جلسه را ترک کرده است.


صرف نظر از همه این مباحث با توجه به اینکه لیگ برتر از 6 مرداد شروع می شود نیکو خصال با علم به اینکه تیم ملی زمین تمرین ندارد و به خاطر بازی با مقدونیه و هم چنین قرقیزستان نیاز به جلسه تمرینی دارد می توانست به گونه ای برنامه ریزی کند که مثلا استادیوم آزادی حد فاصل تاریخ 6 تیر تا 6 مرداد که لیگ برتر شروع می شود یعنی دقیقا همان یکی ماهی که وی برنامه ریزی کرده بود در دست بازسازی قرار گیرد.


خیلی از مشکلات و گره های پیش رو با تعامل حل می شود. از سویی این ذهنیت که نیکو خصال با حرف های کی روش از کار برکنار شده است ذهنیت خوبی نیست و چه خوب بود اگر وزارت ورزش و جوانان بنا به دلایل دیگری چنین تصمیمی را داشت برای اجرای آن کمی صبر می کرد تا این ذهنیت شکل نمی گرفت که دلیل برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی حرف های کی روش بوده. این حتی برای سرمربی تیم ملی هم خوب نیست و او را به فضایی می برد که تش زا است. قطعا در داخل خیلی ها هستند که چنین رفتارهایی را نمی پسندند و طبیعتا اگر به این نتیجه برسند که قضیه واقعا اینطور بوده از کی روش انتقاد خواهند کرد.

دیدگاه‌ها