کد خبر : 1330004 | 11 خرداد 1395 ساعت 13:44 | 78.4K بازدید | 3 دیدگاه

با عملکرد دور از انتظار؛

باخت منطقی والیبال مقابل فرانسه (عکس)

محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، سعید معروف، مهدی مهدوی و آرمین تشکری همگی مجموعا در زمان حضور در زمین تنها 10 امتیاز برای ایران کسب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال فرانسه بدون شک یکی از قدرتمندترین تیم های کنونی جهان محسوب می شود که با فتح لیگ جهانی 2015 قدرت خود را به رخ کشید. آنها در مسیر المپیکی شدن امروز موفق شدند 3 بر صفر ایران را هم شکست دهند تا شکست آنها مقابل لهستان فراموش شود.


بازی خوب فرانسوی ها از یک طرف و عملکرد دور از انتظار ایرانی ها از طرفی دیگر دلیل شکست امروز شاگردان لوزانو بود. توقع برد از ایران در بازی مقابل فرانسه نمی رفت اما این تیم با تیم همیشگی فاصله زیادی داشت که در ادامه قطعا این مساله از سوی کادر فنی بر طرف می شود. اتفاق ناخوشایند در دیدار مقابل فرانسه بازیکنانی بودند که در حد خود ظاهر نشدند در حالیکه روزهای گذشته تک تک آنها ستاره بودند.


محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، سعید معروف، مهدی مهدوی و آرمین تشکری مجموعا در زمان حضور در زمین 10 امتیاز برای ایران کسب کردند در حالیکه بار امتیازگیری تیم روی دوش شهرام محمودی و میلاد عبادی پور بود که به ترتیب 19 و 14 امتیاز برای ایران کسب کردند.


سایر بازیکنان در زمان حضور در زمین حتی یک امتیاز هم نتوانستند به دست بیاورند که این نشان می دهد امروز، روز ایران نبود و به قول سعید معروف این شکست باید فراموش شود تا برای بازی های بعدی تیم آماده شود. روند امتیازگیری در بازی های گذشته بین بازیکنان تقسیم می شد و این اصلی ترین عامل موفقیت ایران بود که در این دیدار چنین اتفاقی رخ نداد تا طبیعتا فرانسه برنده بازی باشد.


تصاویر زیر نشان دهنده تقسیم امتیازی در بازی های گذشته بود که مقابل فرانسه این اتفاق رخ نداد:

 

بازی مقابل استرالیا

 

1116454

 

بازی مقابل کانادا

 

1116455

 

بازی مقابل فرانسه

 

1116456

 

 

دیدگاه‌ها