کد خبر : 1330014 | 11 خرداد 1395 ساعت 14:13 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار تیم را از رسانه ها پیگیری می کنم

بادامکی: بعد از بازی ها دیگر خبری از باشگاه نشد

کاپیتان فصل گذشته تیم پدیده می گوید مدتی را در انتظار باشگاه برای تعیین وضعیت فصل آینده خود منتظر خواهد ماند و در غیر اینصورت به پیشنهادات دیگر خود فکر خواهد کرد.

بادامکی: بعد از بازی ها دیگر خبری از باشگاه نشد

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی در رابطه با اوضاع فعلی خود می گوید: پس از پایان بازی های لیگ، چند روزی را به استراحت گذراندم و در حال حاضر تمریناتم را به صورت انفرادی آغاز کردم تا بدنم روی فرم باشد و تعطیلات تاثیر منفی روی من نگذارد.


او درباره نتیجه گیری پدیده و حفظ این تیم در لیگ برتر گفت: دومین سالی بود که این تیم در لیگ برتر حضور داشت و با توجه به شرایطی که داشتیم حفظ این تیم در لیگ برتر بهترین اتفاقی بود که می توانست بیفتد و همین طور هم شد، البته در بعضی از بازی ها بدشانسی هایی نصیب تیممان شد که در غیر آنصورت می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.


کاپیتان باتجربه پدیده ای ها در رابطه با ادامه همکاری خود با این تیم می گوید: قرارداد من با پدیده یک ساله بود که تمام شد، بعد از پایان بازی ها خبری از کسی از تیم نشده و باید ببینیم چه پیش می آید، تاکنون صحبتی نکردم و از طرف باشگاه هم تماسی حاضل نشده است، در حال حاضر اخبار مربوط به باشگاه را از رسانه ها دنبال می کنم.


وی درباره شرایطش در فصل بعد گفت: بهرحال من هم مانند بازیکنان دیگر، اگر تا مدت زمان خاصی تماس گرفتند که صحبت می کنیم و به نتیجه می رسیم اما اگر تماسی حاصل نشد من هم به پیشنهادات دیگرم فکر می کنم و درباره آنها تصمیم گیری می کنم تا بهترین اتفاق را برای فوتبالم رقم بزنم.


بادامکی در پایان راجع به اوضاع مالی باشگاه و وضعیت قراردادها گفت: به هرحال همه بازیکنان و عوامل از باشگاه طلبکار هستند، باید بنشینیم و توافق کنیم تا ببینیم راجع به اوضاع مالی و وضعیت قراردادها چه پیش خواهد آمد.

دیدگاه‌ها