کد خبر : 1330208 | 12 خرداد 1395 ساعت 10:25 | 143.6K بازدید | 6 دیدگاه

با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال

در انتظار اولین خرید بزرگ بازار نقل و انتقالات

علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته نفت به احتمال زیاد تا ساعتی دیگر به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد.

در انتظار اولین خرید بزرگ بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، با تمام جام حذفی و معرفی علیرضا منصوریان استقلال تیم پرطرفدار تهرانی وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد اگرچه ظاهرا علیرضا منصوریان در دو هفته گذشته با بازیکنان مدنظرش گفتگوهایی فصلی انجام داده و به نتایج جدی با آنها دست یافته است.


منصوریان در اولین حرکت قصد دارد 5 بازیکن اسمی را به جمع استقلالی ها اضافه کند که اسامی آنها در روزهای گذشته در رسانه ها منتشر شده است. بازیکنانی از نفت، سپاهان و تراکتورسازی چهره های مدنظر منصوریان هستند که برای ترمیم نقاط ضعف استقلال به این تیم اضافه می شوند.


همچنین با این اتفاق، بازار نقل و انتقالات در انتظار آغاز خریدهای بزرگ خواهد بود. در حال حاضر دو تیم استقلال و پرسپولیس قصد استخدام وحید امیری، کاوه رضایی و مهدی ترابی را دارند. این 3 چهره جوان و موثر تیم ملی با پیشنهادهای هر دو باشگاه روبه رو هستند. یقینا  استخدام هر یک از این سه چهره کفه فصل نقل و انتقالات به سمت تیمی که قادر به استخدام آنها باشد، سنگین خواهد کرد. در این جنگ پرسپولیسی ها برانکو را دارند و استقلالی ها علیرضا منصوریان همواره روابطش با بازیکنان زبانزد خاص و عام بوده است.

دیدگاه‌ها