کد خبر : 1330301 | 12 خرداد 1395 ساعت 15:07 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریکانی: خوشحالم شاگرد ویسی شدم

ریکانی می گوید خیلی خوشحالم که شاگرد آقای ویسی شدم و امیدوارم بتوانم در تیم پرافتخار سپاهان مثمر ثمر باشم

ریکانی: خوشحالم شاگرد ویسی شدم

به گزارش"ورزش سه"، طالب ریکانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره سپاهانی شدنش گفت: من ابتدا باید از آقای پورموسوی و آقای سعداوی تشکر کنم که به من لطف داشتند اما باید عذرخواهی کنم چرا که به آقای ویسی خیلی زودتر قول داده بودم. همچنین از مردم خوب خوزستان عذر خواهی می کنم و امیدوارم پسر خودشان را دعا کنند تا بتوانم انها را روسفید کنم.

 

بازیکن سابق تیم های استقلال اهواز و فولاد همچنین در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که شاگرد آقای ویسی شدم و امیدوارم بتوانم در تیم پرافتخار سپاهان مثمر ثمر باشم و با این تیم در لیگ برتر فصل بعد و همچنین جام حذفی موفق باشیم.


بازیکن سابق نفت آبادان در ادامه گفت: البته یک تبریک به همشهری های خودم بابت صعود تیم نفت بگویم و امیدوارم که این تیم دوست داشتنی و پرطرفدار روزهای خوبی در لیگ برتر بسازد.


ریکانی در انتها به ورزش سه گفت: البته جادارد یک تشکر ویژه از تمامی هواداران استقلال اهواز انجام بدهم که یک فصل سخت همراه ما بودند اما متاسفانه نتوانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و شرمنده شان شدیم.البته یک تشکر ویژه از آقای بختیاری زاده نیز بکنم که زحمات زیادی برای استقلال اهواز کشید.

دیدگاه‌ها