کد خبر : 1330520 | 13 خرداد 1395 ساعت 12:49 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین خرید پپ در سیتی

رسمی: گوندوگان به منچسترسیتی پیوست

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی دورتموند به منچسترسیتی پیوست تا فصل آینده تحت هدایت گواردیولا به میدان برود

رسمی: گوندوگان به منچسترسیتی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، او که مدت‌ها بود مورد توجه منچسترسیتی بود، سر انجام با قراردادی چهار ساله راهی ورزشگاه اتحاد شد. سیتی 20 میلیون پوند در قبال گوندوگان به دورتموند پرداخت خواهد کرد و بندهای افزایشی نیز در قراردادش وجود خواهد داشت.

 

1116856


هافبک آلمانی دچار مصدومیت شدیدی شد که به این خاطر مدت‌ها از میادین به دور بود. او هرگز نتوانست فرم بسیار خوبش در سال 2013 را تکرار کند ولی سیتی این ریسک را پذیرفت و او را به خدمت گرفت تا شاید گواردیولا بتواند او را بار دیگر به اوج برگرداند.


گوندوگان پس از پیوستن به سیتی گفت:" خیلی هیجان زده ام که به منچسترسیتی پیوسته ام. وقتی از پیشنهاد سیتی مطلع شدم، قلبم رو به آمدن تنظیم شد و اتفاقات خیلی  سریع رخ داد. من عاشق دوران حضورم در دورتموند بودم و می‌خواهم از هواداران و باشگاه که من را در این 5 سال حمایت کردند تشکر کنم. آنها فرصت بازی کردن به من دادند و باعث شدند بازیکن بهتری باشم. حالا یک چالش بزرگ پیش رویم است و آن کسب موفقیت با سیتی است. فرصت کار کردن با گواردیولا چیزیست که منتظرش بودم و حالا خیلی خوشحالم که اولین خرید باشگاه در تابستان هستم. می‌توانم به هواداران سیتی قول بدهم که تمام تلاشم را می‌کنم که در انگلیس و چمپیونزلیگ موفق ظاهر شویم."

دیدگاه‌ها