کد خبر : 1330806 | 14 خرداد 1395 ساعت 22:18 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ: دورتموند باید بازیکنان بزرگ بخرد

بهترین گلزن دورتموند امیدوار است تیمش با تقویت ترکیب فصل آینده کماکان در کورس مدعیان بماند.

اوبامیانگ: دورتموند باید بازیکنان بزرگ بخرد

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که متس هوملس و ایلکای گوندوگان از بروسیا دورتموند جدا شده‌اند، نقش و مسئولیت پی‌یر امریک اوبامیانگ حساس‌تر و پررنگ‌تر نیز شده است.

 

این مهاجم اهل گابن که امروز با وبسایت "فوتبال ترانسفرز" گفتگو می‌کرد، در مورد شرایط فعلی تیمش اظهار داشت:" دورتموند باید در به خدمت گرفتن بازیکنان جدید حضور جدی و فعالی داشته باشد تا برای رقابت با بایرن مونیخ و عرض اندام در چمپیونزلیگ آماده باشد. الان کمبود یکی دو بازیکن بزرگ در تیم ما به شدت احساس می‌شود تا گام بعدی رو به جلو را برداریم."

 

 

1097471

 

 

او که خودش هم جزو بازیکنان پر مشتری زردهای وست‌فالن است، افزود:" من ملاقات‌های متعددی با مقامات باشگاه داشتم تا راجع به آینده صحبت کنیم. واقعا عجیب است که گذاشتند دو نفر از کلیدی‌تر مهره‌ها را از دست بدهیم؛ مخصوصا که آنها واقعا وزنه تیم بودند. اما با این حال به باشگاه اعتماد دارم، چرا که برای یافتن راه حل‌های لازم و انجام خریدهای خوب امکانات زیادی وجود دارد."


اوبا در مورد ناکامی در فصلی که گذشت و شکست دورتموند در فینال جام حذفی هم گفت:" ما از کم‌تجربگی ضربه خوردیم. مربی جدیدی هم آمد که فلسفه بازی تازه‌ای به تیم آورد."

دیدگاه‌ها