کد خبر : 1331571 | 18 خرداد 1395 ساعت 00:42 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

قول یواخیم لوو پیش از شروع یورو

سرمربی آلمان قول داد شاگردانش در آستانه یورو تمام جوانب لازم برای موفقیت را مد نظر قرار خواهند داد.

قول یواخیم لوو پیش از شروع یورو

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا 2016 روز شنبه مقابل تیم ملی اوکراین برگزار خواهد شد. در آستانه این مسابقه یواخیم لوو به بازیکنانش دو روز استراحت داده است.

 

او در مصاحبه با مجله "کیکر" راجع به روند آماده‌سازی مانشافت برای این تورنمنت اظهار داشت:" من برنامه جامعی دارم که هر آنچه درمورد مسائل تکنیکی و تاکتیکی است را در بر می‌گیرد، اما این هم مهم است که این برنامه با تمام نکات اجرا شود و همه بازیکنان برای پست‌هایی که برایشان درنظر گرفته شده و برای سیستم‌های مختلف آماده شوند."

 

1109917

 

این مربی 56 ساله که از 2006 تا امروز سکان هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را در دست دارد، افزود:" پیشتر یعنی در جام ملت‌های اروپا 2008 و جام جهانی 2010 برنامه جامعی داشتم و یک تیم ثابت هم در ذهنم بود که باید در تورنمنت به انجام وظیفه می‌پرداخت اما حالا این تیم در ذهنم متغیر است. امروز می‌دانم که امکان ندارد با یک تیم کل بازی‌های تورنمنت را جلو برد زیرا فشارها و توقعاتی که از تک تک بازیکنان وجود دارد واقعا بالا است."


لوو قول داد:" تیم ما با تمرکز کار خواهد کرد، کانون توجهش را روی هدف متعالی خود خواهد گذاشت اما روحیه لازم هم نباید از قلم بیفتد. فعلا که روحیه بچه‌ها خیلی بالاست."

دیدگاه‌ها