کد خبر : 1331939 | 19 خرداد 1395 ساعت 12:09 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گروس سوئیسی جانشین مربی ایتالیایی

جدایی زولا از العربی قطعی شد

با روی کارآمدن رئیس جدید باشگاه العربی سونامی بزرگی این تیم را در برگرفت تا جایی که رسانه های قطری از برکناری مربی ایتالیایی خبر دادند.

جدایی زولا از العربی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، جان فرانکو زولا سرمربی مطرح العربی که در دو فصل گذشته روی نیمکت این تیم حضور داشت بعد از این که نتوانست در فصل جای انتظارات را برآورده کند جایگاهش متزلزل شد تا جایی که به محض آغاز فعالیت شیخ خلیفه بن جبر امروز رسانه های قطری از برکناری او تا 48 ساعت آینده و حضور مربی الاهلی عربستان خبر دادند.

 


الوطن که امروز گزارش مفصلی از اتفاقات رخ داده در باشگاه العربی منتشر کرده بود در بخشی از برنامه های رئیس جدید باشگاه نوشت:« شیخ خلیفه بن جبر از امروز پشت میز ریاست باشگاه نشست تا به اذعان خودش دوباره العربی را به جایگاه واقعی اش در فوتبال قطر بازگرداند. رئیس جدید در اولین گام تصمیم گرفته قید ادامه همکاری با زولا را زده و از گروس مربی سوئیسی فصل گذشته الاهلی جده به عنوان سرمربی سود ببرد».

 


این در حالیست که گفته می شود سرمربی ایتالیایی العربی هم در حال مذاکره با باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس است تا هدایت این تیم را در رقابت های پریمیرلیگ جزیره در دست بگیرد.

دیدگاه‌ها