کد خبر : 1331977 | 19 خرداد 1395 ساعت 14:26 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

با رایزنی سعادتمند اسکی ایران به کمپ اتریش می رود

آغاز مجدد کمپ‌های تمرینی اسکی‌بازان در اتریش

کمپ‌های تمرینی اسکی‌بازان ایران در اتریش مجددا آغاز می‌شود.

آغاز مجدد کمپ‌های تمرینی اسکی‌بازان در اتریش

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون در دیدار با رئیس فدراسیون اسکی اتریش رایزنی‌هایی برای برپایی مجدد کمپ‌های تمرینی ملی‌پوشان ایران در اتریش را انجام داد که در نهایت قرار شد پس از چند سال توقف این کمپ‌های تمرینی مجددا از سر گرفته شود.

در این دیدار که در حاشیه کنگره جهانی اسکی در مکزیک صورت گرفت سعادت مند در دیدار با پیتر شروکسنادل بر آغاز دوباره اردوهای تمرینی اسکی‌بازان ایران پس از چند سال توقف در کشور اتریش تاکید کرد و گفت: برپایی کمپ‌های تمرینی و اردوهای تدارکاتی در اتریش، کمک بسیار خوبی برای بالا بردن سطح ملی‌پوشان اسکی ایران است و این اردوها باید از امسال مجددا آغاز شود.

سرپرست فدراسیون اسکی افزود: متاسفانه حضور نیافتن اسکی بازان ایران در کمپ تمرینی اتریش در طول سال‌های اخیر سبب آسیب رسیدن به شرایط آمادگی آنها شده و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل تصمیم داریم تا این اردوها و کمپ‌های تمرینی در اتریش را مجددا شروع کنیم.

سعادت مند به شرایط و امکانات کشور اتریش در رشته اسکی اشاره کرد و خطاب به رئیس فدراسیون اسکی این کشور گفت: خوشبختانه کشور اتریش در میزبانی از اسکی‌بازان ایران سابقه خوبی دارد و امیدواریم با آغاز مجدد این اردوها در کشور اتریش بتوانیم شاهد موفقیت روزافزون اسکی‌بازان ایران باشیم.

او خاطر نشان کرد: اسکی‌بازان ایران امسال چندین رویداد مهم را در پیش دارند و باید به بهترین سطح از آمادگی دست پیدا کنند. متاسفانه سال گذشته اسکی‌بازان ایران دچار لطمات جدی از نظر آمادگی شدند و به همین خاطر تصمیم داریم تا هرچه زودتر این کمپ‌های تمرینی را در اتریش آغاز کنیم تا زمان از دست رفته گذشته را جبران کنیم.

پیتر شروکسنادل رئیس فدراسیون اسکی اتریش هم ضمن ابراز خرسندی از آغاز مجدد کمپ‌های تمرینی ملی‌پوشان ایران در اتریش، گفت: با توجه به شرایطی که کشور اتریش دارد همه ساله میزبان شمار زیادی از اسکی‌بازان سراسر جهان هستیم و در این میان موجب خوشحالی ما می‌شود که بتوانیم بازهم میزبان اسکی‌بازان ایران باشیم.

او افزود: اینکه بازهم اردوهای تمرینی اسکی‌بازان ایران پس از چند سال توقف مجددا آغاز می‌شود یک اتفاق خوب برای اسکی ایران به شمار می‌رود. به نظرم اسکی ایران پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد و مطمئنم در آینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر اسکی‌بازان ایران در جهان خواهیم بود.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه‌ای برای آغاز دوباره اردوهای اسکی‌بازان ایران در اتریش به تصویب طرفین رسید.
همپنین سعادت مند از رئیس فدراسیون اسکی اتریش برای سفر به ایرن دعوت به عمل آورد و شروکسنادل با قبول این دعوت از سفر خود به ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سعادت مند همچنین در حاشیه کنگره جهانی اسکی دیداری با رئیس فدراسیون اسکی اسپانیا انجام داد و طرفین بر همکاری در عرصه‌های مختلف تاکید کردند.

در این دیدار ضمن عقد تفاهم‌نامه‌ با فدراسیون اسکی اسپانیا مقرر شد تا زمینه برگزاری اردوهای تمرینی مشترک و همچنین کمپ‌های تمرینی در دو کشور فراهم شود.

سعادت مند در این دیدار از رئیس فدراسیون اسکی اسپانیا برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.

دیدگاه‌ها