کد خبر : 1332017 | 19 خرداد 1395 ساعت 16:00 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با TIMES OF INDIA

اینیستا: دلم برای ژاوی و ژابی تنگ شده است

آندرس اینیستا، ستاره خط میانی تیم ملی اسپانیا در تازه ترین مصاحبه خود به دلتنگی اش نسبت به بازی کنار ژاوی و ژابی آلونسو اشاره کرد.

اینیستا: دلم برای ژاوی و ژابی تنگ شده است

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا بین سال های 2008 تا 2014 کنار ژاوی و ژابی آلونسو، خط میانی اسپانیا را بیمه کرده بود و این سه کنار هم افتخارات فراوانی چون دو قهرمانی یورو و قهرمانی جام جهانی 2010 را کسب کردند. ژابی و ژاوی هر دو پس از جام جهانی 2014 از تیم ملی خداحافظی کردند.

 

998821

 

اینیستا در آستانه یورو 2016 به " Times of India " گفت:" قطعا دلم برای بازی کنار ژاوی و ژابی آلونسو تنگ شده است. ما دوران فوق العاده ای کنار هم داشتیم و افتخارات زیادی را کسب کردیم.

اگر بخواهم از ژاوی حرف بزنم، نمی دانم از کجا باید شروع کنم. بازی کنار او در بارسا و تیم ملی برای من افتخار بزرگی بود. ما چشم بسته در زمین یکدیگر را پیدا می کردیم. ژاوی و ژابی دوران خودشان را داشتند و متاسفانه لحظه وداع با تیم ملی برای هر بازیکنی فرا می رسد.

همیشه بازیکنانی با چنین کیفیتی یکجا جمع نمی شوند. البته خوشحالم که در حال حاضر هافبک های زیادی در صف پیوستن به تیم ملی قرار دارند که انتخاب چند نفر بین آن همه واقعا کار دشواری است."

 

اسپانیا در یورو:" امید زیادی داریم تا در قهرمانی هت تریک کنیم و باید بگویم که در مسیر درستی هم قرار داریم."

دیدگاه‌ها